Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det billigste må være å kjøpe den med iTalk Small og si det opp. Da koster telefonen 2299, abonnement for en måned 399 og opplåsing 3100, til sammen 5800 kroner. Telenor ser ut til å bli en god del dyrere.

+ 200 kr etableringsgebyr, så er vi i mål.

 

Det vil si 5098 kr for 8 GB, 5998 kr for 16 GB.

Lenke til kommentar
Kvaliten på samtalene syntes jeg ikke var all verden. Litt hakkete nå og da, men ellers helt greit. Hvordan er nettverket ditt?

Nå har jeg ikke prøvet det fra iPhonen ennå. Men jeg jobber med Skype fra PC'en mot kunder utenlands stadig vekk, og mot fasttelefoner ute og hjemme når jeg er ute og reiser. 90% av tiden er kvaliteten utmerket, og de ganger man får en "dårlig linje" er det bare å legge på og prøve på nytt, så blir det som oftest greit...

 

Når jeg har fått litt erfaring med Skype på iPhonen skal jeg poste om det.

 

Geir :)

 

+ 200 kr etableringsgebyr, så er vi i mål.

Det vil si 5098 kr for 8 GB, 5998 kr for 16 GB.

Ja, litt gebyr må alltid til...

 

Er ikke ekspert på mobilabonnementer, så jeg glemte det. Takk for påminnelsen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Så det billigste må være å kjøpe den med iTalk Small og si det opp. Da koster telefonen 2299, abonnement for en måned 399 og opplåsing 3100, til sammen 5800 kroner. Telenor ser ut til å bli en god del dyrere.

+ 200 kr etableringsgebyr, så er vi i mål.

 

Det vil si 5098 kr for 8 GB, 5998 kr for 16 GB.

Fikk nettopp første regning fra Netcom og ser at jeg har fått 200kr i innmeldingsavgift. HVA FAEN liksom? Skal jeg betale de for å få lov til å bli kunde?? Vet du hvilket papir jeg skrev under på dette stod oppført?

Lenke til kommentar
Så det billigste må være å kjøpe den med iTalk Small og si det opp. Da koster telefonen 2299, abonnement for en måned 399 og opplåsing 3100, til sammen 5800 kroner. Telenor ser ut til å bli en god del dyrere.

+ 200 kr etableringsgebyr, så er vi i mål.

 

Det vil si 5098 kr for 8 GB, 5998 kr for 16 GB.

Fikk nettopp første regning fra Netcom og ser at jeg har fått 200kr i innmeldingsavgift. HVA FAEN liksom? Skal jeg betale de for å få lov til å bli kunde?? Vet du hvilket papir jeg skrev under på dette stod oppført?

 

 

du kødder? fy faen og netcom er sleipe! ring å klag! skal jeg gjøre om det er innmeldingsavgift da jeg får min første regning!

Lenke til kommentar
du kødder? fy faen og netcom er sleipe! ring å klag! skal jeg gjøre om det er innmeldingsavgift da jeg får min første regning!

 

Det er ikke helt uvanlig at operatører tar gebyr for å gi deg et nytt nummer, eller overfører et eksisterende.

Dog har det blitt mer og mer vanlig at gebyret er "inkludert"

Lenke til kommentar

Så har jo Iphone endel negative ting, men den har faktisk mest positive ting og er en veldig bra telefon :)

 

 

Kjøpte meg nå displaybeskyttelse fra Teknikmagasinet, har ikke tatt det på enda, så jeg lurer på om noen har erfaringer med de displaybeskyttelsene der i fra?

Andre tilbehør som anbefales?

Lenke til kommentar
Man trenger ikke InvisibleShield med mindre man har planer om å beholde mobilen i 5 år. iPhone-skjermen blir ikke fort ripete med mindre man går inn for å mishandle mobilen.

Nå er det faktisk ikke snakk om bare skjermen, jeg har selv full body cover, og hovedgrunnen for å kjøpe invisibleshield var ikke at det beskyttet godt, men at det gir bedre grep på telefonen (alle med en 2G vet hva jeg snakker om)

Den andre grunnen var faktisk beskyttelse og den tredje var at jeg ville ikke skade aluminumsbakgrunnnen.

 

Siden de fleste her har iPhone 3G så bør dere uansett kjøpe det på grunn av at baksiden er av plast og alt for lett å lage riper i.

 

Trenger du flere grunner?

 

Det er heller ikke alle som har råd til å hive mobilen ut av vinduet og kjøpe ny.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Så det billigste må være å kjøpe den med iTalk Small og si det opp. Da koster telefonen 2299, abonnement for en måned 399 og opplåsing 3100, til sammen 5800 kroner. Telenor ser ut til å bli en god del dyrere.

+ 200 kr etableringsgebyr, så er vi i mål.

 

Det vil si 5098 kr for 8 GB, 5998 kr for 16 GB.

Fikk nettopp første regning fra Netcom og ser at jeg har fått 200kr i innmeldingsavgift. HVA FAEN liksom? Skal jeg betale de for å få lov til å bli kunde?? Vet du hvilket papir jeg skrev under på dette stod oppført?

Dette er helt vanlig praksis. Store deler av året kjører operatørene kampanje så man slipper etabeleringsgebyr, men ikke nå. Telenor har forøvrig ingen etableringsgebyr på sine SurfPrat abb.

 

De fleste operatørene fakturerer for etableringsgebyr kun ved opprettelse av nytt nr, men NetCom gjør det selv om man innporterer et nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...