Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alright, da fikk jeg svar fra Apple ang. handling av musikk og sånt:
When you purchase an item from the iTunes Store, you may download the item only one time. The iTunes Store is not responsible for the loss of purchases and encourages customers to back up their hard disks. I recommend that you back up your iTunes library as soon as possible and thereafter on a regular basis.

Hvorfor i alle dager er det ikke som Steam, at når du har kjøpt et spill så ligger det på kontoen din at du har kjøpt det spillet, og du kan dermed laste ned igjen senere om harddisken kræsjer el.??

 

Det var ikke noe DRM på de med "iTunes Plus" format (AAC 256kbps), og man fikk konvertert disse til mp3 (i iTunes tilogmed), men hva er poenget med å kjøpe låter fra de når du egentlig da bare betaler for at de skal rippe for deg?

Hadde det bare vært slik med ALT du kjøpte... men akk.

 

Det er det samme som at du skulle kjøpe en DVD Film, du kjøper den, mister den kanskje, men det betyr ikke at du kan gå i butikken og få deg en ny kopi av filmen.

Lenke til kommentar

Hoy!

 

Bestemt meg for iphone nå..8GB versjonen..

 

Hva lønner seg egentlig?`Er ikke veldig fristet til å betale 400 spenn i mnd.

 

alternativ 1:

Iphone med FlexiTalk 149 pr mnd gir jo et totalbeløp på 4300 kroner

+ Connect pakka til 99 pr mnd. Totalsum 1200+4300 = 5500

 

Alternativ 2:

Iphone med Italk small 400 pr mnd gir et totalbeløp på 6187kroner

 

 

Er så og si trådløst nett overalt jeg er, hele døgnet.

Har i bunn og grunn ikke behov for å så mye surfe tid!

 

Ringer ca 2 - 2,5t i mnd + 50 sms!

Endret av %Username%
Lenke til kommentar

Jeg tok min med YoungTalk jeg, ringer ikke så mye, og bruker mye gratis SMS i tillegg. De 200kr. det koster i måneden bruker jeg nesten ikke av, og når bindingstiden er over, står det igjen et stort beløp som jeg overfører videre til Kontantkort. Det gjorde jeg på min forrige mobil også. Passer best slik når jeg har fast-telefon i tillegg.

Lenke til kommentar

Nå som Telenor er i gamet har jeg mer og mer lyst på en iPhone. (Vi har alle våre abonnementer der.) Men nå kjøpte jeg for ikke så lenge siden en 32GB iPod Touch. Jeg har alt nesten 14 GB med musikk, og jeg vil sikkert ha litt apllikasjoner etc også på telefonen. Så da blir det trangt om plassen.

 

Da er spørsmålet hva jeg skal gjøre:

 

1. Kjøpe en 16GB iPhone, la iPod'en gå i arv til noen og satse på å klare meg. (Jeg får heller være litt selektiv når jeg sync'er.)

2. Kjøpe en 8GB iPhone, beholde iPod'en og bruke den til musikk og iPhonen til andre ting. Det sparer jeg jo litt penger på fordi telefonen blir 8-900 kroner billigere. Og 8GB er nok plass til det meste så lenge jeg ikke skal ha musikk eller film på den, antar jeg...?

3. Vente på en 32GB iPhone. Det blir dyrt, og jeg må vente. (Hvor lenge nå det blir til...) Men da har jeg plass nok.

 

Hva ville dere gjort? :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det blir jo opptil deg å veie de opp mot hverandre, så jeg skal bare prøve å svare på om når neste iPhone kommer.

 

Ifølge Macrumors.com har de begynt å produsere 32gb NAND chips sånn ca. nå. Anbefaler deg å ta en titt her.

Jeg vil tro at den blir lansert på WWDC i sommer.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Sett litt på dette jeg også.. Selv om appel kanskje kommer med en ny modell til sommern, er det laaangt i fra sikkert at den kommer til Norge med det første!

 

og i såfall til en meget høy pris! Iphone idag koster totalt 4300 ink 12 mnd abo (dyrere hvis du bryter!)

 

Dessuten kommer prisen til å være meget høy!

Har du ikke behov for andre funksjoner enn som er tilstede i dag, er det vell bare å klemme til?

Kommer ny Software til sommeren, er det ikke litt rart at det lanserer software samtidig med en ny telefon?

Endret av %Username%
Lenke til kommentar
PrayingMantis:

 

 

legg den nær en FM radio og du skal få signal/lyd fra iphone til lyd anlegget

Da er jo hele greia bare tull. Da kan jeg jo like gjerne bare kjøpe meg en radio.

 

Jeg trenger høytalere for å spille av lyd, og jeg trenger en radio for å få radiosignaler... Og hva har vi da, jo et annlegg.

 

Så da er det jo ikke annet enn en dock. Huff enda noen kroner ut vinduet...

Lenke til kommentar
hei, vil bare stille et dumt spørsmål om denne Iphone 3G greia

Koster det penger å surfe på hjemmenettet over wifi, uten abonnement ?. :blush:

Ja, jeg er rimelig fjern når det gjelder telefoner.

Hvis du har trådløst hjemmenettverk har du vel et abonnement? Og det koster ikke noe ekstra da å surfe på ditt egett nett. (Men pass på at du ikke surfer på mobil "nettet" ditt da, det gjorde jeg første dagen og det ble dyrt, nå surfer jeg gratis på mitt eget trådløse når jeg er hjemme, eller på andre gratis trådløse.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...