Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Om jeg kjøper musikk fra iTunes, blir det da liggende på kontoen min så jeg alltid vil kunne laste det ned igjen senere om jeg skulle miste filene?

Ja det mener jeg bestemt, jeg har i hvertfall lastet ned alt jeg har kjøpt via itunes på 2 forskjellige maskiner

Jeg trodde han snakket om filer han hadde mistet som var kjøpt i iTunes og om han kunne finne de igjen i iTunes store/konto, altså at de var borte fra hans egen harddisk. Hvis du har de på din harddisk kan du ta det inn på i hvert fall to maskiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som gidder svare på noen spørsmål her?

 

- Hva er greia med å autorisere forskjellige iTunes'er? Er det slik at musikk jeg kjøper fra iTunes dukker opp på de fire andre maskinene jeg autoriserer?

- Får man kjøpt musikk uten DRM fra iTunes? Hvordan er det å importere de videre?

- Hvordan får jeg musikk jeg selv har rippa og importert fra itunes til iphone inn på f.eks maskina på jobben?

 

Og sist - er det noen programmer man absolutt 100% burde kjøpe?

Selv om ingen hadde svar på det der, kan jeg få spørre om noe annet i stedet.

 

Om jeg kjøper musikk fra iTunes, blir det da liggende på kontoen min så jeg alltid vil kunne laste det ned igjen senere om jeg skulle miste filene?

Hei, jeg råka selv utenfor det der og jeg fikk i den anledning veilledning av en supportfyr, så vidt meg bekjent har du den muligheten.

Men du burde heller kjøpe musikken din via amazon sin tjeneste eller noe sånt, da får du høyere kvalitet på musikken din.

Lenke til kommentar
Noen som gidder svare på noen spørsmål her?

 

- Hva er greia med å autorisere forskjellige iTunes'er? Er det slik at musikk jeg kjøper fra iTunes dukker opp på de fire andre maskinene jeg autoriserer?

- Får man kjøpt musikk uten DRM fra iTunes? Hvordan er det å importere de videre?

- Hvordan får jeg musikk jeg selv har rippa og importert fra itunes til iphone inn på f.eks maskina på jobben?

 

Og sist - er det noen programmer man absolutt 100% burde kjøpe?

1: Ja, ville tro det.

2: Itunes er vel DRM fri nå? Legger seg i en mappe.

3: Tror ikke det er mulig.

 

4: De jeg ikke klarer meg uten iallefall er som følgende:

Facebook - Grei facebook app til telefonen.

Palringo - Instant messaging tjeneste

Pro RSS - Lese nyheter fortløpende

iTranslate - Oversett enkle ord og setninger til mange språk

Shazam - Sang du ikke vet navnet på? La telefonen høre den og den finner ut hva den heter

WifiTrak - Finner wifi nettverk som iPhonen ikke ser

Ocarina - Greit å ta en liten trall når du venter på bussen, selv om det ser rart ut

ComicZeal - Lese tegneserier på telefonen (Funker flott)

Air Mouse - Styre musa og tastaturet på pcn over wifi, greit hvis du vil skru av volumet på filmen du ser når du ligger i senga og er sløv.

 

Det er iallefall de jeg bruker mest.

Lenke til kommentar

Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

Lenke til kommentar
Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

invisibleSHIELD er overrated i mine øyne, utrolig vanskelig å få til riktig, og det funker like godt å kjøpe en billig beskyttelse på datasjappa. Den beskytter heller ikke mot støt eller fall, noe du trenger en case til. Du burde kjøpe en hard case, IKKE en av gummi, da denne ikke beskytter i det hele tatt. Har kjøpt billigbeskyttelse, og en case og iphonen er helt fin den.

Lenke til kommentar
Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

invisibleSHIELD er overrated i mine øyne, utrolig vanskelig å få til riktig, og det funker like godt å kjøpe en billig beskyttelse på datasjappa. Den beskytter heller ikke mot støt eller fall, noe du trenger en case til. Du burde kjøpe en hard case, IKKE en av gummi, da denne ikke beskytter i det hele tatt. Har kjøpt billigbeskyttelse, og en case og iphonen er helt fin den.

 

 

var det jeg tenkte meg ja.. men hvor kan jeg kjøpe noen litt kul case til IPhone da? vil helst ha en som også har beskyttelse til skjermen! skjermen som jeg er mest redd for!

Lenke til kommentar
Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

invisibleSHIELD er overrated i mine øyne, utrolig vanskelig å få til riktig, og det funker like godt å kjøpe en billig beskyttelse på datasjappa. Den beskytter heller ikke mot støt eller fall, noe du trenger en case til. Du burde kjøpe en hard case, IKKE en av gummi, da denne ikke beskytter i det hele tatt. Har kjøpt billigbeskyttelse, og en case og iphonen er helt fin den.

 

 

var det jeg tenkte meg ja.. men hvor kan jeg kjøpe noen litt kul case til IPhone da? vil helst ha en som også har beskyttelse til skjermen! skjermen som jeg er mest redd for!

SpaceWorld har noen gode, og det følger som regel med en beskyttelse til skjermen, men den sitter ikke fastlimt, den er låst fast når du setter på casen.

Lenke til kommentar
hmm.. noen her som har peil på hvordan man kan bli kvitt reklamene i gratis applikasjonene på iPhone 3G? reklamene er sånne bannere fra AdMob med linker til diverse jeg rett og slett ikke er interresert i..

 

Den reklamen er som oftest grunnen til at appen er gratis da.

Om programmet har en version som koster penger kan man kjøpe disse og slippe reklame.

Lenke til kommentar
Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

 

Jeg synes invisibleSHIELD er genial. Ikke vanskelig å legge på. Telefonen er beskyttet mot riper, både forran og bak, uten at utseendet endres. Topp!!

Lenke til kommentar

Med tanke på at denne skal kunne brukes som gps så lastet jeg. Ned xgps

Men der må man jo laste ned kart

Ok så jeg laster ned sør og vestnorge tenkte jeg

16400,2 mb wtf

De er det jo ikke plass til på iphonen ..

 

Finnes det alternativer der kart ligger inne som på en vanlig gps?

Lenke til kommentar
Finnes det alternativer der kart ligger inne som på en vanlig gps?

Venter på det jeg også ja, trodde det skulle komme med oppgraderingen til sommeren?

Jeg har både RunKeeper og XGPS Manager på iPhone, men bruker disse på den måten at jeg ser på kartet etter at jeg har lastet inn turen på PC'n..hadde vært fint å sette ruten i kart først og følge kartet....

Lenke til kommentar
Merk at kvaliteten på Dealextreme's produkter er i henhold til prisen.

Stemmer i mange tilfeller, men jeg har importert et høyt antall iPod Touch lærbeskyttere som virkelig er flotte. Denne typen snakker jeg om. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9496

Alle "klientene" mine er storfornøyde og bruker enheten hver dag uten magnetproblemer eller dårlig kvalitet.

Holder det ?

 

Set i gang og kjøp, men les hva folk skriver om det du vurderer.

Lenke til kommentar
Hei jeg har bestilt IPhone 3g fra netcom nå :D og jeg gleder meg masse :D

 

det jeg lurer på er Beskyttelse til IPhone, har titta litt.. eller for å være ærlig! har sitti her nå i 2 lange timer å lest og sett masse filmer på Youtube om den UTROLIGE invisibleSHIELD fra ZAGG. Er det noen som har erfaring? finnes det noe annet bra beskyttelse?

 

Angående Jailbreaking, Kommer IPhone fra netcom med 2.2.1 Firmware? eller eldre?

 

Jeg synes invisibleSHIELD er genial. Ikke vanskelig å legge på. Telefonen er beskyttet mot riper, både forran og bak, uten at utseendet endres. Topp!!

 

jeg er enig! Har hatt invisibleShield på 2 uker nå snart, absolutt null riper i plastikken, og believe me jeg har prøvd ;) Bare pass på å ikke sitte et sted med altfor mye støv når du tar den på, og den er overhodet ikke vanskelig å legge på hvis du bruker nok spray :)

Lenke til kommentar

Alright, da fikk jeg svar fra Apple ang. handling av musikk og sånt:

When you purchase an item from the iTunes Store, you may download the item only one time. The iTunes Store is not responsible for the loss of purchases and encourages customers to back up their hard disks. I recommend that you back up your iTunes library as soon as possible and thereafter on a regular basis.

Hvorfor i alle dager er det ikke som Steam, at når du har kjøpt et spill så ligger det på kontoen din at du har kjøpt det spillet, og du kan dermed laste ned igjen senere om harddisken kræsjer el.??

 

Det var ikke noe DRM på de med "iTunes Plus" format (AAC 256kbps), og man fikk konvertert disse til mp3 (i iTunes tilogmed), men hva er poenget med å kjøpe låter fra de når du egentlig da bare betaler for at de skal rippe for deg?

Lenke til kommentar

Har hentet denne på posten nå. Noen andre som har erfaringer med denne ? Null bruksanvisning følger med, og jeg antok at jeg kunne få spilt av lyd ved bare å plugge i telefonen. Radio får jeg null respons på, og det kommer ingen lyd når musikk/mp3 spilles av. Ser det er en Line Out utgang på baksiden, og har vel egentlig fundert litt over om dette betyr at jeg MÅ koble til noen høytalere her ? Hvis det er tilfellet så syntes jeg dette var et dårlig produkt. Ja jeg har en dock hvor jeg får lading, men tenkte meg en grei dock som tar liten plass og kan spille av radio og mp3 uten å koble til noe mer, mens jeg er på jobb. Er ikke veldig høyt jeg får spilt på jobb, så jeg trenger ikke noe særlig mer lyd enn hva mobilen klarer å gi fra seg. Vet jo at

f.eks har en fiffig sak, men jeg prøvde å unngå å kjøpe et slikt anlegg.

 

Hmmm, lettere skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...