Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

2673564913_36e7738fe3.jpg

Jeg klarte å snike meg til den aller siste de hadde på Oslo City i dag!

 

Erfaringer så langt:

 

Tommelskrivingen sitter ikke så bra ennå, men er veldig presis med én pekefinger. Må nok jobbes mer med fra min side.

 

Safari er helt genial, men ute i friluft (les: 3G) vil den nok suge vekk de 100mb jeg har i måneden relativt fort.

 

Remote er kjemperesponsiv og er akkurat som å ha en fjernkontroll; det er nesten gøy å bruke.

 

Litt mindre responsiv men likevel utrolig praktisk er fjernkontrollen til VLC media player. Jeg har en projektor koblet opp til PCen, og dette gjør ting kjempelett. Siden den i bunn og grunn er et webgrensesnitt spesialtilpasset iPod/iPhone tar det litt mer tid enn med iTunes Remote. Jeg regner likevel med at det kommer noe softwarebasert på fjernkontrollfronten til de fleste programmer etterhvert, spesielt for videospillere.

 

Lyden (tale/musikk) er mye bedre enn den forrige telefonen jeg hadde (Nokia 6110i).

 

aGPSen er rask, men å streame google maps blir nok dyrt - ikke at jeg har sjekket hvor mye trafikk som går. Får vente til det finnes software med å bruke den mye.

 

Selve telefonen er slank og fin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Facebook

iPont

TapTap Revenge

Shazam

Remote

Morocco

JirboBreak

Reviews (IGN)

VNC

 

Er hva jeg har innpå foreløpig. Finnes det noen msn klienter enda, eller er webapps the way to go?

 

Ingen MSN apps enda trur jeg. Men meebo.com er optimalisert for iphone... Funker fett å bare lage et bokmerke på hjem-skjermen...

Lenke til kommentar
bestilte fra han jeg også. Har aldri brukt QXL før. hvor finner jeg betalingsinfo osv?

 

 

Jeg sendte han en mail og fikk opplysningene. Jeg betalte via nettbanken (IBAN)

Det er en sjanse å ta når du forhåndsbetaler, men hvis alt går bra sparer du ca en tusenlapp.

Lenke til kommentar
bestilte fra han jeg også. Har aldri brukt QXL før. hvor finner jeg betalingsinfo osv?

 

 

Jeg sendte han en mail og fikk opplysningene. Jeg betalte via nettbanken (IBAN)

Det er en sjanse å ta når du forhåndsbetaler, men hvis alt går bra sparer du ca en tusenlapp.

 

 

.. og går det dårlig tjener han NOK 3999,- x antall lurte personer. Si han lurer 25 stk, så har han tjent 100.000,-

 

Og hvem enkeltperson er det som gidder å reise til danmark bare for å banke opp noen?

Lenke til kommentar

Jippi!! Fikk min iPhone idag (edit: i går)! Steike stilig. Har berre hatt nokia telefoner så langt (N73 den siste), men denne er heilt fantastisk i forhold! Lyn rask i forhold til N73. Koblet til mine Grado SR225 og steike for ein bra lyd av den! Bedre en direkte fra HD lydchip på PC'en.

Har og kjøpt noen spill og testet.

Endret av Warblader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...