Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne lastet ned SMS-lyden "Glass", som følger med iPhone 3G. Google hjelper meg ikke.

 

Noen som vet et sted den kan lastes ned?

 

Setter stor pris på hjelp.

 

Her har du .caf fila fra telefonen i hvertfall (kan spilles av med quicktime blandt annet) har ikke tid til å konverere den nå.

 

http://www.mediafire.com/file/vzdjg40kyma/sms-received3.caf

 

Edit:

Konvertert til mp3:

http://www.mediafire.com/file/nvmlgmtyozm/sms-received3.mp3

Endret av Borgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med at meldinger noen ganger ikke kommer til meg. Dukker først opp flere timer senere. Har Telenor. Noen som veit råd?

 

Samme problem har jeg hatt med telenor også.

Ringte og klagde og de lovet de skulle se på det.

Etter dette har det ikke vært noe problem, så kan jo være et forsøk verdt å ringe dem.

Ellers sliter jeg voldsomt med dårlig 3G dekning hos telenor i forhold til hva jeg hadde de dagene jeg var kunde hos Netcom. Hadde forventet motsatte på østlandet egentlig, og er rimelig skuffet over hvor dårlig dekning telenor faktisk har her.

 

Snodig. Prøver det, da.

Lenke til kommentar
Eneste problemet jeg har med meldinger er MMS. Får ofte melding fra Telenor flere dager etter de har blitt sendt.

 

3G dekningen min føler jeg er veldig bra. Bor selv på østlandet, og har aldri hatt noen problemer med dekningen. Alle steder hvor jeg er, er det dekning.

 

Heldig du da. Bor i Bærum og må langt hjemmefra før jeg får kontakt, og heller ikke jobben på røa har dekning av 3g, og der har Netcom veldig god dekning.

Snakket med han ansvarlige hos telenor på mail ang. saken og han mente jeg var uheldig som bodde i et dødområde for dem, og jobben var det samme svar for.

Spurte dem om dette da var grunn nok til å si opp uten å tenke på bindingstiden da de ikke klarer å levere tilfredstillende, men det kom ikke på tale desverre.

Kan det være at jeg har vært uheldig og funnet en telefon med ekstra svak 3g antenne?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hmm.. For andre gang nå så ser min iPhone 3G v2.2.1 ut til å låse seg helt ut av det blå?

Har nå hatt en Gevey-3G Turbo Sim for 2.2.1 og nå sitt et Rebel Turbo Sim 2.2.1 sett med programmer som lar meg oppdatere firmware..

 

Begge to virket i omlag 2-3 uker før de tilsynelatende helt ut av det blå ikke fungerer lengre?

Begynner å bli mektig irritert og frustert over dette her nå, får ta en telefon til Telia Danmark i morgen og forsøke å få min iPhone 3G låstopp fra leverandør, spørsmålet er om jeg da ikke blir nødt til å kjøre restore og fjerne jailbreakingen først?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg fikk igår en iPhone 3g. Har et lite problem med den, og det er at den "home" knappen er veldig vanskelig. Den reagerer ikke, jeg må trykke på den flere ganger, før jeg kommer til home menyen. Den var sånn når jeg fikk den.

Noe jeg kan gjøre?

 

Samme problemet hadde jeg på min, måtte sende den inn og fikk ny

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg fikk igår en iPhone 3g. Har et lite problem med den, og det er at den "home" knappen er veldig vanskelig. Den reagerer ikke, jeg må trykke på den flere ganger, før jeg kommer til home menyen. Den var sånn når jeg fikk den.

Noe jeg kan gjøre?

 

Samme problemet hadde jeg på min, måtte sende den inn og fikk ny

Tok det lang tid? Eller fikk du ny der og da?

Lenke til kommentar

Hei folks. Artig at vi har en slik tråd her :-)

Har nettop fått meg en 3G 16gb å har allerede nådd fylle den ganske bra med serier og apps :-)

 

Bruker den ganske aktivt og installerer daglig 2-3 apps på den i tillegg til å høre litt på musikk å kanskje se litt på serier osv.

Det har sikkert vært spurt tidligere, men er det normalt at den må lades klokken 22 på kvelden, når den har ladda hele natta før? Altså at den ble tatt av lading for 14 timer siden. Synes det er litt svakt.. har sett maks 15 min på film, hørt kanskje 1 sang å installert noe apps og brukt de litt. 3G er deaktivert.

Lenke til kommentar

du sier du bruker den aktivt , men:

 

har sett maks 15 min på film, hørt kanskje 1 sang å installert noe apps og brukt de litt

 

 

 

noe som skurrer her.......om du bruker den aktivt er 14 timer helt normalt om du drar mye wifi

 

husker min Nokia N80, den var død på 6timer vist jeg brukte mye trådløst

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Beklager. Ser nå at jeg skreiv litt rart.

Det jeg mente er at jeg bruker den aktivt generelt.

 

Når jeg skrev at jeg hadde sett maks 15min på film å hørt ca en sang, så refererte jeg til dagen i går - hvor jeg opplevde at den måtte til lading igjen kl 22 på kvelden.

Lenke til kommentar
Hei folks. Artig at vi har en slik tråd her :-)

Har nettop fått meg en 3G 16gb å har allerede nådd fylle den ganske bra med serier og apps :-)

 

Bruker den ganske aktivt og installerer daglig 2-3 apps på den i tillegg til å høre litt på musikk å kanskje se litt på serier osv.

Det har sikkert vært spurt tidligere, men er det normalt at den må lades klokken 22 på kvelden, når den har ladda hele natta før? Altså at den ble tatt av lading for 14 timer siden. Synes det er litt svakt.. har sett maks 15 min på film, hørt kanskje 1 sang å installert noe apps og brukt de litt. 3G er deaktivert.

Det er helt normalt, og det skader ikke å lade mer en nødvendig. Jeg har ladern rett ved senga, og lader hver natt, selv om det ikke trengs..

Bruker den ca samme som deg, eller litt mer.. Kommer aldri under 50% på en dag :O

I starten derimot (første måneden), var det mye mer strøm som gikk hver dag :S

 

du sier du bruker den aktivt , men:

 

har sett maks 15 min på film, hørt kanskje 1 sang å installert noe apps og brukt de litt

 

 

 

noe som skurrer her.......om du bruker den aktivt er 14 timer helt normalt om du drar mye wifi

 

husker min Nokia N80, den var død på 6timer vist jeg brukte mye trådløst

Det han mente, var vel at han rakk å se på 15 min av en film, hørt på 1 sang og instalert noen apps + bruke dem litt, før enten tlf slo seg av, eller han fikk 20% strøm igjen.. advarselen..

 

Correct me if I'm wrong!

 

 

Edit:

Too late..

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Rart. Synes den bruker unormalt mye strøm, egentlig ... Får se om det ikke bare er at jeg driver å trykker litt for mye nå i begynnelsen :)

Er jo kjipt å dra på hyttetur uten strøm fra en fredag til en søndag, så er telefonen flat allerede natt til lørdag :|

Lenke til kommentar

Hvilken filtype må lydbok vere i?

 

Tok en liten 5 minutters tur bare for og teste Runkeeper nå med musikk på øra..

 

satte på musikk og gikk inn i Runkeeper etterpå..

Funket fint det..runkeeper gikk hele tiden men så kom jeg hjem og skulle se på kartet ..gikk bare inni den røde ringen..

 

Hva har skjedd her a tru..

post-110658-1237990359_thumb.jpg

Endret av TSP
Slo sammen to innlegg. En rekke dobbelposter er fjernet fra tråden, samt diskusjoner rundt dobbelpostene.
Lenke til kommentar

Er flere fordeler med m4b fremfor m4a.

I bunn og grunn er jo dette nøyaktig det samme formatet, men m4b blir pre-konfigurert for lydbøker, equalizer er automatisk oppsatt for lydbøker, sporene blir oversett under shuffle-avspilling og sist men ikke minst så vil iPhone huske hvor du var sist i lydboken, om du så skrur av mobiltelefonen, den dør eller du hører på musikk mellom hver gang du lytter til lydboken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...