Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Når jeg startet rk ista så startet jeg musikk etterpå da stoppet rk mens jeg hørte på musikk.!rk skrur seg jo av når jeg trykker på home knappen for så og starte rk

Jeg starter lydbok først (mens jeg er inne), setter den på pause ved å trykke mikrofon-bryteren. Skrur av Wi-fi også. Ute setter jeg på RK og når den går, trykker jeg på "mikrofon-bryteren" igjen for å høre bok.

 

Sånn ja:)..

 

Går ikke det med musikk?bare lydbok?

 

Om noen ringer hva skjer da?

 

 

Når jeg startet rk ista så startet jeg musikk etterpå da stoppet rk mens jeg hørte på musikk.!rk skrur seg jo av når jeg trykker på home knappen for så og starte rk

Jeg starter lydbok først (mens jeg er inne), setter den på pause ved å trykke mikrofon-bryteren. Skrur av Wi-fi også. Ute setter jeg på RK og når den går, trykker jeg på "mikrofon-bryteren" igjen for å høre bok.

 

Sånn ja:)..

 

Går ikke det med musikk?bare lydbok?

Endret av amdorintel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at iPhone må være så dyr..uansett åssen abbonement du velger ender du jo opp med å betale over 6000 kr for den :(

 

blir den billigere til sommeren tror dere?

 

Du må da ikke betale over 6000 kr vel?

https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....708809/bid/8723

 

Føler meg helt sikker på at den blir billigere til sommeren, men ikke så veldig mye egentlig...

Lenke til kommentar
Kjempemorsomt program, fikk prøvd det skikkelig i dag. Det er gratis ja. Hadde lydbok på samtidig, gikk til treningssenteret, skrudde det på Pause mens jeg trente inne halvannen-time, da jeg gikk hjem, skrudde jeg på Resume, og det fortsatte. Jeg skrudde av wi-fi mens jeg var ute. Da jeg kom hjem kunne jeg laste ned kartet og se akkurat der jeg hadde gått, så trykket jeg på sende knappen til den web-siten jeg hadde registrert meg på, og der står turen min nå, gjennomsnittsfart, tid og alt, og kartet med hele turen lagt inn, stigninger og kurver i ruten og kaloriforbruk etc. Kjekt program ja. Skal også prøve ut det jeg kjøpte for 17kr X GPS Manager (finnes et gratisprogram av det også).

Så du fikk det til til slutt? :D

Nå har jeg prøvd denne også:MotionX GPS (de har en gratisversjon, men jeg kjøpte en fullversjon til 17kr), litt annerledes denne. Sendte mail til meg selv med alle detaljer etter turen. Denne "snakker" også. Og den viste ruten i minste detalj, alle stedsnavn og slikt, og du kunne legge inn bilder underveis i ruten, det gjorde jeg ikke for det var mørkt. (Morsomt leketøy for gammel dame :yes: ). Denne har en web-site du kan legge inn på også, det bryr jeg meg ikke noe om.

PS Turene med begge disse Apps-ene kan vises i Google Earth, der kan man legge turene sine i en egen mappe., og gå de om igjen på kartet, veldig bra program

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt to album av Bruce Springsteen gjennom iTunes på dataen, og tenkte jeg skulle legge over disse på den nye iphonen min. Når jeg prøver å synke med kjøpt musikk så får jeg melding om at jeg ikke er autorisert bruker, og av de ca40 sangene som ligger I kjøpt musikk, så får jeg over 7 låter... Noen som har peiling?

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar
Det virker som en rar bug. Prøv å starte på nytt, send deg selv SMS eller lignende.

 

Forsøkt allt.

Eneste jeg fikk den bort med og slette alle meld. Skjønner ikke helt hvordan det oppstod.

Prøvd å gjenopprette? Det tar jo litt tid, men....

 

Fikk det bort med og slette alle meld.

Så det var lettere enn og gjenoprette :p

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med at meldinger noen ganger ikke kommer til meg. Dukker først opp flere timer senere. Har Telenor. Noen som veit råd?

 

Samme problem har jeg hatt med telenor også.

Ringte og klagde og de lovet de skulle se på det.

Etter dette har det ikke vært noe problem, så kan jo være et forsøk verdt å ringe dem.

Ellers sliter jeg voldsomt med dårlig 3G dekning hos telenor i forhold til hva jeg hadde de dagene jeg var kunde hos Netcom. Hadde forventet motsatte på østlandet egentlig, og er rimelig skuffet over hvor dårlig dekning telenor faktisk har her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...