Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Kjempemorsomt program, fikk prøvd det skikkelig i dag. Det er gratis ja. Hadde lydbok på samtidig, gikk til treningssenteret, skrudde det på Pause mens jeg trente inne halvannen-time, da jeg gikk hjem, skrudde jeg på Resume, og det fortsatte. Jeg skrudde av wi-fi mens jeg var ute. Da jeg kom hjem kunne jeg laste ned kartet og se akkurat der jeg hadde gått, så trykket jeg på sende knappen til den web-siten jeg hadde registrert meg på, og der står turen min nå, gjennomsnittsfart, tid og alt, og kartet med hele turen lagt inn, stigninger og kurver i ruten og kaloriforbruk etc. Kjekt program ja. Skal også prøve ut det jeg kjøpte for 17kr X GPS Manager (finnes et gratisprogram av det også).

 

Så du fikk det til til slutt? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var trett i morges :) Når jeg tenker over det, leste jeg løsningen din :)

Har du noen lange gåturer og skryte fram her da ? :p

Har vært så uggent vær i Trondheim, så har ikke fått gått så mye ;)

Jeg går ca en mil hver dag jeg uansett vær, ettersom du la ut en tur så kan jo jeg også prøve å få frem dagens tur. Dessverre gikk batteriet ut før jeg kom hjem. Jeg hadde lydbok i bakgrunnen på mesteparten av turen, så det trakk vel litt. Et par stopp var det også, og da brukte jeg iPhone til andre ting. Men ser at batteriet går raskt ut når man bruker mange programmer. Mulig jeg på langtur tar iPod med lydbok ved siden av. Ser den røde "streken" kommer ikke frem i link., slik den gjør på siten...

Lenke til kommentar

Var ute og testet rk free nå..Liker og høre på musikk likt men det funket ikke gitt.

Hvordan legger jeg inn lydbok ?

Må jeg høre på lydboken hele tiden mens jeg går tur?

 

Mulig jeg er treg i oppfattelsen her men en forklaring på hvordan det brukes hadde vert topp:)

 

Hvordan er iwalk i forhold?

Lenke til kommentar
Var ute og testet rk free nå..Liker og høre på musikk likt men det funket ikke gitt.

Hvordan legger jeg inn lydbok ?

Må jeg høre på lydboken hele tiden mens jeg går tur?

Mulig jeg er treg i oppfattelsen her men en forklaring på hvordan det brukes hadde vert topp:)

Hvordan er iwalk i forhold?

Joda, du kan både høre musikk og lydbok mens RunKeeper går.

Alt står i bruksanvisningen for iPod eller iPhone (ang.lydbok), du må bruke iTunes selvsagt og legge lydbøkene i biblioteket der først, og så koble iPhone til og dra de over dit. (Jeg bruker aldri automatisk sync, bare manuell håndtering av import.)

Du hører vel akkurat så lenge du vil, du kan jo bare stoppe den når som helst. Og hvis du i instillinger har valgt at den skal vise "stoppested" finner du den lett igjen siden. (Ellers merker jeg meg alltid hvilket spor jeg er på når jeg har avbrekk i lyttingen)

Lenke til kommentar
Var ute og testet rk free nå..Liker og høre på musikk likt men det funket ikke gitt.

Hvordan legger jeg inn lydbok ?

Må jeg høre på lydboken hele tiden mens jeg går tur?

Mulig jeg er treg i oppfattelsen her men en forklaring på hvordan det brukes hadde vert topp:)

Hvordan er iwalk i forhold?

Joda, du kan både høre musikk og lydbok mens RunKeeper går.

Alt står i bruksanvisningen for iPod eller iPhone (ang.lydbok), du må bruke iTunes selvsagt og legge lydbøkene i biblioteket der først, og så koble iPhone til og dra de over dit. (Jeg bruker aldri automatisk sync, bare manuell håndtering av import.)

Du hører vel akkurat så lenge du vil, du kan jo bare stoppe den når som helst. Og hvis du i instillinger har valgt at den skal vise "stoppested" finner du den lett igjen siden. (Ellers merker jeg meg alltid hvilket spor jeg er på når jeg har avbrekk i lyttingen)

Når jeg startet rk ista så startet jeg musikk etterpå da stoppet rk mens jeg hørte på musikk.!rk skrur seg jo av når jeg trykker på home knappen for så og starte rk

Lenke til kommentar
Når jeg startet rk ista så startet jeg musikk etterpå da stoppet rk mens jeg hørte på musikk.!rk skrur seg jo av når jeg trykker på home knappen for så og starte rk

Hvorfor skal du trykke på home-knappen?

Styre lydbok/musikk?

Dobbeltklikk på home (:

 

Innstillinger->Generelt->Hjemknapp->iPod

 

EDIT:

RandiA

Du er gæærn!!!

Først går du midt utti skauen (Den gråe "knappenåla" helt til høyre), så krysser du E6 :S

 

jaja, hver sin smak ;)

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Når jeg startet rk ista så startet jeg musikk etterpå da stoppet rk mens jeg hørte på musikk.!rk skrur seg jo av når jeg trykker på home knappen for så og starte rk

Jeg starter lydbok først (mens jeg er inne), setter den på pause ved å trykke mikrofon-bryteren. Skrur av Wi-fi også. Ute setter jeg på RK og når den går, trykker jeg på "mikrofon-bryteren" igjen for å høre bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...