Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Endres dette etterhvert, eller forblir det slik? Og kan man også bruke motta Visual Voicemail fra andre mobiler enn iPhone?

Visual voicemail er ikke lansert hos verken Netcom eller Telenor, og tvilsomt at det kommer.

Ok, takk!

Går det ann å laste ned iPhone 3.0 beta nå? Jeg finner ikke ut hvor..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan laste ned beta fra diverse torrentsider. kan ikke si hvor eller link pga forbudt. men selv om du har oppgradert vil det IKKE fungere uten at du er iphone sdk utvikler. eller noen som er det legger deg til slik du får aktivert iphonen. Uten det vil din iphone være låst og iphone 3g kan ikke taes tilbake 2.2.1!

er mange på mac1. som gir bort mot liten donasjon for deres utgifter for å bli en utvikler.

jeg ha mms, internetdeling på min 3.0 og er fornøyd og glad jeg betalte liten donasjon for å få det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen som har opplevd problemer med at itunes bare slutter å ville synkronisere? Åpner itunes (v8), og når jeg trykker på synkroniser skjer følgende:

På iphonen:

- Står at den synkroniserer i noen sekunder.

I itunes:

- Øverst kommer det frem sikkerhetskopierer, etter det har gått noen sekunder så skjer det ikke noe mere.

Lenke til kommentar

Ok, jeg får ta en slik en restore jeg da.

Er det slik at hvis jeg oppgraderer til nyeste firmware i samme slengen så mister jeg muligheten til jailbreak? Har ikke helt satt meg inn i jailbraking enda, men har styrt unna oppdateringen den spør om.

Lenke til kommentar

Wisdom:

Takker for link.

Forstår jeg det rett når det er slik at iPhone tror jeg er svensk når jeg setter bruker den med mitt Tele2-simkort? Og at den derfor tror jeg roamer når jeg bruker nett, og at den derfor ikke gjenkjenner nummere?

Og at jeg derfor må jailbreake og legge inn Nordic Sim Support?

Huff.. Trodde det var slikt jeg skulle slippe ved å kjøpe iphone!

Lenke til kommentar
Wisdom:

Takker for link.

Forstår jeg det rett når det er slik at iPhone tror jeg er svensk når jeg setter bruker den med mitt Tele2-simkort? Og at den derfor tror jeg roamer når jeg bruker nett, og at den derfor ikke gjenkjenner nummere?

Og at jeg derfor må jailbreake og legge inn Nordic Sim Support?

Huff.. Trodde det var slikt jeg skulle slippe ved å kjøpe iphone!

Har du Tele2 så må du nok JB og legge inn Nordic SIM ja. Hadde nøyaktig samme problem med mitt Tele2 Sheriff SIM.

Edit: JB kan gjøres opptil 2.2.1 iallfall, og det er nyeste stable. 3.0 er bare beta så den vil ikke bli lagt inn uten videre.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Ok, jeg får ta en slik en restore jeg da.

Er det slik at hvis jeg oppgraderer til nyeste firmware i samme slengen så mister jeg muligheten til jailbreak? Har ikke helt satt meg inn i jailbraking enda, men har styrt unna oppdateringen den spør om.

hvis du oppgraderer til 2.2.1 kan den hackes. oppgraderer til til 3.0beta fungerer ikke telefonen hvis du ikke har apple sdk dev konto. for å få aktivert iphonen MÅ den aktivers i itunes og for at det fungerer må du finne 1 som har dev konto som kan legge deg til eller kjøpe det av apple for ca 600 kr

Lenke til kommentar
Det er vel noen små instillinger du må sette i RunKeeper. Men dette finner du ut av. Jeg fikk det til på første forsøk isåfall.

:hmm: Prøvde denne i dag jeg, men fikk den ikke til å fungere. Tror den kan være kjekk hvis den bare startet. Har gjort alle de rette instillingene, lest bruksanvisningen, (men ser jeg fulgte ikke rådet om å slå av wi fi da jeg prøvde den. Står ikke at man MÅ det, men at det er best. Kunne ikke trykke på start, for den "snurret" på søke location hele tiden og så ikke ut til å bli ferdig med det. Når jeg ser på den nå også, så snurrer den "søkingen" hele tiden. Og da gikk det ikke an å trykke på Start.

Lenke til kommentar
Endres dette etterhvert, eller forblir det slik? Og kan man også bruke motta Visual Voicemail fra andre mobiler enn iPhone?

Visual voicemail er ikke lansert hos verken Netcom eller Telenor, og tvilsomt at det kommer.

Det du derimot kan gjøre er å endre visual voicemailnummeret så det peker mot din mobilsvar.

Lenke til kommentar
Det er vel noen små instillinger du må sette i RunKeeper. Men dette finner du ut av. Jeg fikk det til på første forsøk isåfall.

:hmm: Prøvde denne i dag jeg, men fikk den ikke til å fungere. Tror den kan være kjekk hvis den bare startet. Har gjort alle de rette instillingene, lest bruksanvisningen, (men ser jeg fulgte ikke rådet om å slå av wi fi da jeg prøvde den. Står ikke at man MÅ det, men at det er best. Kunne ikke trykke på start, for den "snurret" på søke location hele tiden og så ikke ut til å bli ferdig med det. Når jeg ser på den nå også, så snurrer den "søkingen" hele tiden. Og da gikk det ikke an å trykke på Start.

Enablet du GPS en? Og du må nesten være utendørs for og få signal. Dette gjelder som regel vanlige GPS er også. Skjeldent du får signal inne.

Min fannt vel GPS signal etter 1 min ute ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...