Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj. Nå får jeg opp "Ugyldig SIM-kort" oppi venstrehjørnet, etter jeg har satt inn OneCall-kortet. Hva må jeg gjøre?

 

Nei, det trenger du ikke. Etter du har sagt opp abonnementet er det bare å gå hit og fylle inn informasjon og da tar det 1 min før alt er i orden: https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/koder.html

Fikk opp at det ikke er tilgjengelig. Jeg har enda ikke betalt bruddavgiften dog, det er sikkert det? Og hvem skal jeg egentlig betale den til? Netcom eller onecall?

 

Netcom sa at OneCall fikser alt, mens OneCall sa at Netcom må fikse bruddavgiften selv. Og får jeg den på regning? Or what?

 

Blir den fort ripete, eller trenger man ikke beskyttelse på iphonen?

Har hatt min i 3mnd'er og bruker ingen beskyttelse og har ingen riper heller. Du bør dog ikke ha den i samme lomme som nøkler osv.

Lenke til kommentar

kjøpte meg iphone 3g 16gb hvit i dag, den fra telenor ;) har satt på InvisibleShield, og herregud for noe fiklete greier å sette på :p

 

TIPS: Vær 100% sikker på at det ikke er noe lo i nærheten... det beste ville vært å satt seg på kjøkkenbordet som man vasket grundig først så det ikke var noe støv der, så tar du deg en dusj og sitter naken og tar den på på best mulig måte. På min ble det en del lo og drit sittende fast under, man ser det spesielt godt siden den er hvit :p Har ikke prøvd å ripe med nøkler enda, men faller for fristelsen å se om IS faktisk fungerer ;)

 

Uansett, er det noen måte å fjerne disse automatiske ordoppslagene på? Hvis jeg feks vil skrive ":p" så blir det jo "på" automatisk, mektig irriterende å måtte redigere hver gang... Så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen, skal ta en titt på AppleStore senere i dag :)

Lenke til kommentar
kjøpte meg iphone 3g 16gb hvit i dag, den fra telenor ;) har satt på InvisibleShield, og herregud for noe fiklete greier å sette på :p

 

TIPS: Vær 100% sikker på at det ikke er noe lo i nærheten... det beste ville vært å satt seg på kjøkkenbordet som man vasket grundig først så det ikke var noe støv der, så tar du deg en dusj og sitter naken og tar den på på best mulig måte. På min ble det en del lo og drit sittende fast under, man ser det spesielt godt siden den er hvit :p Har ikke prøvd å ripe med nøkler enda, men faller for fristelsen å se om IS faktisk fungerer ;)

 

Uansett, er det noen måte å fjerne disse automatiske ordoppslagene på? Hvis jeg feks vil skrive ":p" så blir det jo "på" automatisk, mektig irriterende å måtte redigere hver gang... Så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen, skal ta en titt på AppleStore senere i dag :)

 

Innstillingene

Lenke til kommentar
Uansett, er det noen måte å fjerne disse automatiske ordoppslagene på? Hvis jeg feks vil skrive ":p" så blir det jo "på" automatisk, mektig irriterende å måtte redigere hver gang... Så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen, skal ta en titt på AppleStore senere i dag :)

 

Intillinger -> Generellt -> Tastatur -> Fjern Autokorrigering :)

Det var det første jeg slo av på min iPhone også :) Hatet det ;)

Lenke til kommentar
Uansett, er det noen måte å fjerne disse automatiske ordoppslagene på? Hvis jeg feks vil skrive ":p" så blir det jo "på" automatisk, mektig irriterende å måtte redigere hver gang... Så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen, skal ta en titt på AppleStore senere i dag :)

 

Intillinger -> Generellt -> Tastatur -> Fjern Autokorrigering :)

Det var det første jeg slo av på min iPhone også :) Hatet det ;)

 

Å, seriøst, takk :D hvordan er det med musikk, filmer og slikt? Kan jeg bare legge det rett fra pcen og inn på iphonen eller trenger jeg noe konverteringsprogrammer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...