Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har kommet frem til noen spill/apps som er udiskutable must-have's? Gjerne gratis, men foreslå alt! :)

Får telefonen imorra og tenkte jeg skulle begynne å laste ned ting nå, så jeg bare trenger installere dem når jeg har den i mine svette klamme nerdehender.

Lenke til kommentar
er på bestillingsskjermen, men det står "Sjekksum for fødselsnummer er ikke korrekt."

hva nå?

Edit: datt ut av sia :(

Snakket med supporten, det betyr at de er tomme.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan være en av de som får bestilt en. Uansett når jeg prøver, nekter de meg...

Lenke til kommentar

For noen idioter de som jobber på telebutikken i Oslo.

Jeg ventet 2 timer i kø, hvor det kostet 60 kr å parkere bilen, og jeg var den nest SISTE som ikke fikk iPhone. Altså, de hadde ca 4 igjen når jeg sto inne i butikken, mens det var mange bak meg som ventet. Det som slo meg var at: Hvorfor sa ikke de som jobber der at det var så få igjen, så mange av oss ikke sto der forgjeves?

Nå er jeg bare så utrolig gretten, må stå opp tidlig imorgen også :cry:

Endret av Gitaroo
Lenke til kommentar

Fordi netcom og telebutikken tar en "bergsala*".

De hyper først opp et produkt, deretter tar de inn få av de slik at folk må "vente" over lengre tid.

På den måten får de folk til å preike om mobilen og de får gratisreklame. Folk generelt sett er jo idioter, så det virker på det fleste

*Når wii ble lansert sa bergsala til butikkjedene som skulle selge konsollene dies at de ville ta inn mange av de. I den sammenheng gav kundene beskjed til sine kunder igjen, og man fikk både ventelister og mye snakk om konsollen.

Når tiden for selve lanseringen kom så leverte de bare ut få konsoller, og fikk dermed bygget opp hypen om konsollen som "det aller største" som skjedde det året. Resultatet ble sure kunder og forbanna forhandlere.

Er stort sett en taktikk som fungerer i en veldig kort periode, før den slår tilbake, hardt og rett i pungen.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Fordi netcom og telebutikken tar en "bergsala*".

De hyper først opp et produkt, deretter tar de inn få av de slik at folk må "vente" over lengre tid.

På den måten får de folk til å preike om mobilen og de får gratisreklame. Folk generelt sett er jo idioter, så det virker på det fleste

*Når wii ble lansert sa bergsala til butikkjedene som skulle selge konsollene dies at de ville ta inn mange av de. I den sammenheng gav kundene beskjed til sine kunder igjen, og man fikk både ventelister og mye snakk om konsollen.

Når tiden for selve lanseringen kom så leverte de bare ut få konsoller, og fikk dermed bygget opp hypen om konsollen som "det aller største" som skjedde det året. Resultatet ble sure kunder og forbanna forhandlere.

Er stort sett en taktikk som fungerer i en veldig kort periode, før den slår tilbake, hardt og rett i pungen.

Vanligvis ville jeg passet meg for uttrykket "ta en bergsala", men om netcom.no faktisk var tomme klokka ti på halv elleve, hvor mange telefoner er det realistisk at de tok inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...