Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Du sier ingen ting om du bruker apples epostprogram eller noe annet, hva kan du fortelle oss der?

Jeg har bare trykket på e-post og gitt den infoen den ville ha, jeg. Hotmail, btw, via pop3.

 

Tull, Apple lanserer det i 3.0. er ikke det bra nok?

Nei, overhodet ikke, men nok om det. Lite som er 100% perfekt her i verden.

 

Tredje problemet for kvelden: På en SMS-samtale trykker jeg "Slett", for så å bekrefte "Fjern samtale". Ingenting skjer :/

 

edit: Forlater datamaskinen. Fremtidig korrespondanse skjer fra eplet :love:

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over hodet ikke? Nei, nå får du da gi deg. Ting kommer ikke med en gang, det er min PS3 konsoll på rommet bevis på. Mener du at Apple skulle slutte å tilfredstille kundene sine og la iPhone floppe helt? Vet du egentlig hvor mye penger iPhone genererer for Apple? Det er ganske mye selv om jeg ikke har noen fine tall å vise til.

3.0 vil faktisk gi deg alt du trenger og mer til, bare vent. Selv kommer jeg til å registrere meg som utvikler og teste den nye versjonen, men mindre den kun er for mac.

Lenke til kommentar
Nå har Netcom endret bruddgebyr og slikt.

Så nå havner du på rundt 5000kr for en 8gb iPhone.

https://netcom.no/abonnement/priser/diverse.html

Trist.

Glad jeg fikk meg min før dette skjedde.

 

Nå er det vel iTalk Large som gir den billigste iPhone hos NetCom;

Pris 1,-

Månedsgebyr 1,

Bruddgebyr 3800,-

 

Totalt 3802,-, dvs rundt 500,- dyrere enn iConnect før økningen av bruddgebyrene.

 

Står forresten ingenting om hvilke bruddgebyr som gjelder for FreeTalk 398,- og der koster telefonen 1999,-. Hmmm...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Står sikkert noe om dette lengre bak i tråden, men det er så mange sider å lese gjennom.

 

Jeg har iTunes på min PC, som jeg har synkronisert alt av musikk, program etc. med min iPhone. Men nå har jeg akkurat kjøpt meg en ny macbook, og lurer på om det er mulig å få musikken og programmene som jeg allerede har på min iPhone inn på iTunes på macbooken?

 

 

 

Har nå funnet ut av det, så bare se vekk i fra spørsmålet mitt ;)

Endret av caasmo
Lenke til kommentar

med 3.0 oppdatertingen forsvant mange av mine argumenter mot iphone gitt :)

men ettersom jeg har kjøpt nokia 5800 nylig, og er veldig fornøyd med den, så blir det nok ingen iphone nå heller.

 

derimot er det godt mulig at det blir en ipod touch, pga at musikkspilleren på 5800 er upraktisk :p

Lenke til kommentar

Orker ikke lese igjennom alle de 168 sidene her på denne tråden, så om det har blitt diskutert før det jeg lurer på, vet jeg ikke. Om det er tilfelle, beklager jeg på forhånd :ph34r:

 

Jeg er av den typen som skifter mobil oftere enn folk skifter....ringelyd? (blir for dumt å sammenligne med folk som skifter sokker :tease: ) Jeg har begynt å se litt på iphone, og blir egentlig mer og mer lysten på en. Men det jeg lurer på er om iphone er så svært som alle skal ha det til? Og hva bruker dere som har iphone telefonen til? (og da mener jeg hva dere bruker den til daglig, ikke hva dere kan bruke den til, den har tråss alt end el funksjoner :yes: ) Og så synest jeg den er litt stor...men fosvinner den følelsen i skyggen av at tlf er rå? :p

 

Eller hva sier dere iphone eigere ? :D

Lenke til kommentar

Man bruker den som en telefon daglig.

Er jo ingen definisjon på dette. Det er jo så induviduellt som går annt å få det.

 

Men jeg bruker telefonen daglig til, sms, mms, ringe/motta, mye epost, mye surfing på diskusjon.no, spille musikk, og kalenderavtalene.

Jeg er kanskje litt mer avhengi av disse "proff" programmene en folk flest. Da jeg kjører exchange sync mot allt som går og synce med. Bruker den til og med til og spille musikk på om natten.

Setter den i docking, og trykker på fjernkontrollen :)

Lenke til kommentar
Eller hva sier dere iphone eigere ? :D

Husk hvor du spør. Dette er som å gå inn i en kirke å spørre om deres tanker om kristendom. :)

 

Over hodet ikke? Nei, nå får du da gi deg. Ting kommer ikke med en gang, det er min PS3 konsoll på rommet bevis på. Mener du at Apple skulle slutte å tilfredstille kundene sine og la iPhone floppe helt? Vet du egentlig hvor mye penger iPhone genererer for Apple? Det er ganske mye selv om jeg ikke har noen fine tall å vise til.

3.0 vil faktisk gi deg alt du trenger og mer til, bare vent. Selv kommer jeg til å registrere meg som utvikler og teste den nye versjonen, men mindre den kun er for mac.

Morsom argumentasjon. Ja, jeg er klar over at Apple tjener uhorvelig mye på iPhone. Det morsomme her er at du indirekte sier at siden de tjener så mye penger på den er det helt greit at den har dårlig input-muligheter, for det kan jo komme senere i en oppdatering.

 

Fishlake: FreeTalk er en tjeneste. Med FreeTalk 398 menes det FlexiTalk 199 + FreeTalk. FreeTalk har ingen binding, og bruddgebyr blir altså det samme som med FlexiTalk 199.

 

Og til dere som regner priser, ikke glem etableringsgebyr for nytt nummer eller innportering.

Lenke til kommentar

Bruker telefonen daglig til forskjellige ting.

 

MP3 spilleren er mest brukt av alt, og har endel podcaster og filmer jeg ser på.

Safari blir brukt mye om jeg er ute på ettermiddagen og i helgene (gratis datatrafikk)

Mailklienten holder meg oppdatert på mail som kommer i løpet av dagen.

Vekkeklokka er et must, samme med kabal appen når man skal en kjapp tur med t-banen :p

Telefondelen er jo selvfølge at blir brukt, men Iphone har dårlige antenner så man blir vant til å høre fra den andre, har du dårlig dekning eller noe, så akkurat denne delen er skuffende.

 

Synes ikke den er så stor jeg, og passer perfekt i en bukselomme uten å veie for mye ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvor kan man skaffe en iphone billigst pr i dag? Telenor eller netcom? (uten ab.)

 

Hvis jeg kjøper en brukt 3g som er låst til netcom, kan jeg bruke tele2 som bruker netcom sitt nett på den?

Lenke til kommentar
Man bruker den som en telefon daglig.

Er jo ingen definisjon på dette. Det er jo så induviduellt som går annt å få det.

 

Men jeg bruker telefonen daglig til, sms, mms, ringe/motta, mye epost, mye surfing på diskusjon.no, spille musikk, og kalenderavtalene.

Jeg er kanskje litt mer avhengi av disse "proff" programmene en folk flest. Da jeg kjører exchange sync mot allt som går og synce med. Bruker den til og med til og spille musikk på om natten.

Setter den i docking, og trykker på fjernkontrollen :)

 

Spurte heller ikke om noen definisjon ;) Men erfaringer. Det du bruker tlf til, er de samme tingene jeg bruker på en telefon. Jeg lurte derfor på om iphone er så mye forskjellig fra en annen slags touch tlf, som feks samsung F480, Omnia, HTC .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...