Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
man bruke +47 for at telefonen skal gjenkjenne kontakter?

 

Nei

Hvorfor virker det slik på min mobil, da?

 

:/

 

edit: La meg spesifisere:

eksempel1: Jeg lagret en kontakt uten +47. SMS kommer, navnet dukker ikke opp.

 

eksempel2: Jeg sender en SMS til et nummer uten +47. Etterpå velger jeg å lagre nummeret til ny kontakt. Personen svarer, og ny SMS-tråd åpnes og tlf-nummer gjenkjennes ikke.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si. Har du prøvd å gjenopprette den i itunes?

Sikkerhetskopier den før du gjør det.

 

har ikke betalt den men har kanselert abo.

 

Fordi nå står at det er no feil sim kort når jeg kobler den til Itunes.

 

Så da er det bare å vente da?

Da får du den i posten en gang senere. Det du kan gjøre er å gjenopprette telefonen i itunes, men da må du ta en sikkerhetskopi etterpå. Da skal du kunne bruke den vanlig.

Vent gjerne en time+ før du gjør det.

Lenke til kommentar
Det er ikke godt å si. Har du prøvd å gjenopprette den i itunes?

Sikkerhetskopier den før du gjør det.

 

har ikke betalt den men har kanselert abo.

 

Fordi nå står at det er no feil sim kort når jeg kobler den til Itunes.

 

Så da er det bare å vente da?

Da får du den i posten en gang senere. Det du kan gjøre er å gjenopprette telefonen i itunes, men da må du ta en sikkerhetskopi etterpå. Da skal du kunne bruke den vanlig.

Vent gjerne en time+ før du gjør det.

 

 

hvordan er det man gjennoppretter den i itunes da?

Lenke til kommentar

Har du programmet oppe?

Koble telefonen til, trykk på "navn sin telefon" eller hva den heter. Deretter skal du gå på fanen som heter oversikt og holde inne shift mens du trykker på gjenopprett. Deretter velger du versjon 2.2.1-programvaren som jeg skal finne link til.

 

Gå her http://mac.softpedia.com/progDownload/iPho...load-38026.html

 

trykk på denne saken i linken jeg sendte:

 

post-109703-1237325132_thumb.png

 

Ari: Hvis du sier at det tok et par timer for deg, hvorfor lister du et par dager som et alternativ? Det er jo da urealistisk når du og jeg opplevde en ekstremt mye kortere prosess.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Har du programmet oppe?

Koble telefonen til, trykk på "navn sin telefon" eller hva den heter. Deretter skal du gå på fanen som heter oversikt og holde inne shift mens du trykker på gjenopprett. Deretter velger du versjon 2.2.1-programvaren som jeg skal finne link til.

 

Eller hva med å gjøre det enda enklere:

Trykk knappen "Gjenopprett" og følg anvisningene. Da vil den automatisk laste inn nyeste firmware og gjenopprette telefonen uten at du må rote med å finne firmwaren selv.

 

Ser ikke poenget i å måtte laste ned firmwaren manuelt hvis telefonen uansett er på 2.2.1.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Har du programmet oppe?

Koble telefonen til, trykk på "navn sin telefon" eller hva den heter. Deretter skal du gå på fanen som heter oversikt og holde inne shift mens du trykker på gjenopprett. Deretter velger du versjon 2.2.1-programvaren som jeg skal finne link til.

 

Eller hva med å gjøre det enda enklere:

Trykk knappen "Gjenopprett" og følg anvisningene. Da vil den automatisk laste inn nyeste firmware og gjenopprette telefonen uten at du må rote med å finne firmwaren selv.

 

Ser ikke poenget i å måtte laste ned firmwaren manuelt hvis telefonen uansett er på 2.2.1.

Etter det jeg vet så må du ha et rent bilde av operativsystemet for å kunne gjenopprette (og dermed låse opp).

Er det noe måte å markere alle mail som lest? Eller at mail som er lest på hotmail ikke står som ulest på iPhonen av seg selv?

 

Forøvrig mer spørsmål i min post over :)

Du sier ingen ting om du bruker apples epostprogram eller noe annet, hva kan du fortelle oss der?

Nå sa jeg at jeg ikke skulle klage mer over det da, men siden du graver ;P

 

1) Ingen landskaps-QWERTY på sms.

Tull, Apple lanserer det i 3.0. er ikke det bra nok?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...