Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå sa jeg at jeg ikke skulle klage mer over det da, men siden du graver ;P

 

1) Ingen landskaps-QWERTY på sms.

2) Ingen numerisk tastatur med T9.

3) Vanlige knapper som "," og "?" krever flere tastetrykk.

 

Sånn :)

 

Fikk min låst opp for 5 min siden. Snasen telefon, som dere vet ;)

Landskaps qwerty kommer til SMS med den nye OSen.

Numerisk tastatur er der, t9 er bare overflødig siden det er et fullt tastatur.

 

Tenk: i iphone må du trykke 2 knapper for å få ? eller ,... men med t9 tastatur må du trykke flere taster for å få de spesielle tegnene.

 

Har ingenting å klage på angående iPhonen selv, alt som kommer i 3.0 er bare bonus :D

Lenke til kommentar
Er Iphone det billigste når det gjelder telefoner til å surfe med wifi (tilkoblet vanlig trådløst nett)? Kun tastatur funker vel ikke så bra til surfing...

 

edit: gidder liksom ikke å opprette tråd for et så enkelt spørsmål

Funker knall IMO. Du bruker jo fingrene til å bla rundt på nett, så en mus blir bare overflødig.

 

Jeg syns iallefall browsing på iphone er enkelt og genialt.

Lenke til kommentar

klipp/lim (Copy/Paste) (i samtlige Apple iPhone Apps)

- liggende tastatur (i samtlige Apple iPhone Apps)

- MMS

- diktafon

- støtte for egne kalendre m/abonnement

- forbedret aksje-applikasjon

- forbedret søke-funksjoner

- Apple's universal søk (Spotlight)

- synkronering av Notater

- Auto-fyll

- YouTube kontoer

- stereo Bluetooth

- WiFi autoinnlogging

- anti-phising

- push notifications

- multi-player for spill som støtter dette

+ hundre andre nye små funksjoner/forbedrelser

Lenke til kommentar
Gormers, wifi er i de fleste tilfeller gratis, uansett hvilken telefon man bruker.

 

Lansi; telefonen har vært på markedet i snart to år. Greit nok at det kommer i neste versjon av os'et, men burde vært en selvfølgelighet fra dag 1.

Ser den, men legg merke til at iphone er utviklet fra en ipod. Sier ikke at det rettferdiggjør dette, apple prøver seg fram. Meg selv kjøpte iphone forrige måned så det har ikke innvirkning på meg at det kommer nå først. ;)

Lenke til kommentar
Funker knall IMO. Du bruker jo fingrene til å bla rundt på nett, så en mus blir bare overflødig.

 

Jeg syns iallefall browsing på iphone er enkelt og genialt.

Skrev kanskje litt dårlig, mente at alt annet enn touch screen ville funke dårlig for nett. Fra det jeg har sett virker iphone perfekt til dette ja.

 

Har altså de fleste nyere telefoner wifi...? Men det finnes vel ikke noen telefon særlig billigere enn iphone man kan bruke til å enkelt surfe på nett?

Lenke til kommentar
3) Vanlige knapper som "," og "?" krever flere tastetrykk.

Et tips for å få ned antall tastetrykk her er å holde nede 123 knappen og slide fingeren bort til symbolet du vil ha og slippe opp. Dette fungerer også med shift-tasten. For bare caps, så kan du dobbeltappe shift.

Lenke til kommentar
Funker knall IMO. Du bruker jo fingrene til å bla rundt på nett, så en mus blir bare overflødig.

 

Jeg syns iallefall browsing på iphone er enkelt og genialt.

Skrev kanskje litt dårlig, mente at alt annet enn touch screen ville funke dårlig for nett. Fra det jeg har sett virker iphone perfekt til dette ja.

 

Har altså de fleste nyere telefoner wifi...? Men det finnes vel ikke noen telefon særlig billigere enn iphone man kan bruke til å enkelt surfe på nett?

Tja, Sony Ericsson har vissnok WiFi så vidt jeg vet, men hvor bra det funker vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
3) Vanlige knapper som "," og "?" krever flere tastetrykk.

Et tips for å få ned antall tastetrykk her er å holde nede 123 knappen og slide fingeren bort til symbolet du vil ha og slippe opp. Dette fungerer også med shift-tasten. For bare caps, så kan du dobbeltappe shift.

Takk for godt tips. Har du kanskje en lenke til en side proppfull med tilsvarende tips? Blir litt mye å lese gjennom 166 forumsider :)

 

Gormers: Ta en kikk i prisguiden. Det finnes flere titalls modeller med Wifi. Ta f.eks. en kikk på Nokia 5800 XpressMusic, men surfeopplevelsen er nok ikke helt på høyde med iPhone, men den støtter flash da.

Lenke til kommentar

Har da planer om at Iphone skal ta over min HTC Diamond nå, men jeg har noen få spørsmål.

Jeg har Ipod Touch 2G 8GB, og holder det med Iphone 3G 8GB da? Eller burde jeg gå for 16?

Lurer på også om det har kommet jailbreak til denne? Det har det sikkert, men orker ikke å søke nå atm :)

Lenke til kommentar
Har da planer om at Iphone skal ta over min HTC Diamond nå, men jeg har noen få spørsmål.

Jeg har Ipod Touch 2G 8GB, og holder det med Iphone 3G 8GB da? Eller burde jeg gå for 16?

Lurer på også om det har kommet jailbreak til denne? Det har det sikkert, men orker ikke å søke nå atm :)

Har iphone 8 gb, og det er bra nok for meg :)

Hvis du allerede har en ipod 8gb er det liten vits å kjøpe 16 gb, men hvis du har råd er det ikke dumt!

Lenke til kommentar
Gormers: Ta en kikk i prisguiden. Det finnes flere titalls modeller med Wifi. Ta f.eks. en kikk på Nokia 5800 XpressMusic, men surfeopplevelsen er nok ikke helt på høyde med iPhone, men den støtter flash da.

Ja, fant ut hvor god prisguiden faktisk var, og oppdaget denne. Det går vel mest ned til pris da, og hvor mye jeg er villig til å betale. :) Sorry at jeg spurte unødvenige spørsmål når jeg bare kunne se der^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...