Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen gps program som lar deg laste ned kartene i apps store? Nesten eneste grun til jeg jailbraker er xGPS.

Ja, den GPS med frie kart og frie "satelitter" skulle jeg gjerne hatt jeg også. Viktigere det enn "Bildesending", den funksjonen brukte jeg veldig sjelden på Nokia'n også

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har faktisk ikke lagt til prisene i nettbutikken.

Men det blir prisforskjell på de tre forskjellige iConnect abonnementene. Det er bare ikke kommet opp i nettbutikk slik jeg forstod det på netcom.

 

 

Jeg bestilte min Iphone med IConnect på fredag, gjelder di prisene da eller?

 

Ringte til netcom og ringte samme dag og lurte på bruddgebyr prisen, da sa di 1800 kr.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min Iphone med IConnect på fredag, gjelder di prisene da eller?

 

Ringte til netcom og ringte samme dag og lurte på bruddgebyr prisen, da sa di 1800 kr.

 

Den prisen de oppga da gjelder for deg.

Prøver de seg med noe annet er det bare og true med forbrukerombudet.

 

 

ja tenkte å ringe dem etterpå, å forhandle litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Min iPhone henger seg med jevne mellomrom, dvs når den ligger i lomma, og jeg skal låse den opp, så har den pila som låser opp telefonen hengt seg opp. Mao telefonen fryser fast der, før skjermen går i svart etter en stund (standby modus) og jeg kan låse den opp på vanlig måte igjen. Dette er jo ikke allverden men det er litt irriterende..

 

Telefonen er kjøpt hos NetCom og er låst opp via iTunes. Altså ingen "jail break" her i gården. Men hvordan fikse dette lille problemet? Dette er en iPhone 3G.

 

Vil en reboot fikse dette problemet..? Eller hur.. :)

Lenke til kommentar
Finnes det et program, en nettside elns som måler størrelsen på en side?

Da vet jeg hvor mye data som kreves til en side, og hva det koster :) (via 3G)

For å finne størrelsen på en side må du laste den ned uansett og da koster det uansett dobbelt så mye.

 

Ingen sider har lik størrelse anyways, så null vits i det.

Lenke til kommentar
De har faktisk ikke lagt til prisene i nettbutikken.

Men det blir prisforskjell på de tre forskjellige iConnect abonnementene. Det er bare ikke kommet opp i nettbutikk slik jeg forstod det på netcom.

 

 

Jeg bestilte min Iphone med IConnect på fredag, gjelder di prisene da eller?

 

Ringte til netcom og ringte samme dag og lurte på bruddgebyr prisen, da sa di 1800 kr.

 

ringte dem i dag og spurte om det samme du... men bruddgebyr for iconnect er 3300!!!!! ikke 1800 kr. jeg sa men dere sa 1800 kr til meg tidligere men det nyttet ikke. 3300 kr er bruddgebyret... gjaldt visst nå nylig for ikke så lenge siden. grunnen til det har steget er fordi de selger iphone med iconnect til så billig nå . så får du feil på regning osv håper jeg du vil klare å få det gjennom med at de sa bruddgebyr er på 1800 kr.... for ser du på villkårene så står det faktisk 3300 kr bruddgebyr for iconnect nå.

 

kjøpte akkurat en iphone 8 gb med flexitalk 99 kr og fikk med papirene, abbonnementsvilkårene osv der var det listet opp deri blant iconnect 3300 kr

Lenke til kommentar
Finnes det et program, en nettside elns som måler størrelsen på en side?

Da vet jeg hvor mye data som kreves til en side, og hva det koster :) (via 3G)

For å finne størrelsen på en side må du laste den ned uansett og da koster det uansett dobbelt så mye.

 

Ingen sider har lik størrelse anyways, så null vits i det.

Tenkte mer på, hvis jeg går på f.eks vg.no via iPhone, hvor stor er den, sånn ca? Så jeg vet hvor mange ganger jeg kan gå dit hver gang før jeg rekker maksprisen på 20,- (med mitt abo)

 

Det var bare et eksempel ;)

 

BTW, MrNilsen(?)

jeg brukte den xGPS nå, lasta ned et kart UTEN at tlf låste seg, og UTEN at WiFi ble disconnecta.. (hvertfall da jeg fulgte med :p)

Lenke til kommentar
men bruddgebyr for iconnect er 3300!!!!! ikke 1800 kr.

Jeg kjøpte iPhone kl. fem på seks i dag, rett før stengetid. Det står klart og tydelig på vilkårene jeg undertegnet på at bruddgebyr for iConnect er 1800 kr. Dette ble også bekreftet hos NetCom Kundeservice på tlf etterpå, ved oppsigelsen.

 

Så får vi se hva morgendagen bringer... Gjelder å smi mens jernet er varmt :)

 

Ikke fått lekt noe særlig enda desverre, men det finnes jo en dag på jobb i morgen!

Lenke til kommentar
ringte dem i dag og spurte om det samme du... men bruddgebyr for iconnect er 3300!!!!! ikke 1800 kr. jeg sa men dere sa 1800 kr til meg tidligere men det nyttet ikke. 3300 kr er bruddgebyret... gjaldt visst nå nylig for ikke så lenge siden. grunnen til det har steget er fordi de selger iphone med iconnect til så billig nå . så får du feil på regning osv håper jeg du vil klare å få det gjennom med at de sa bruddgebyr er på 1800 kr.... for ser du på villkårene så står det faktisk 3300 kr bruddgebyr for iconnect nå.

 

kjøpte akkurat en iphone 8 gb med flexitalk 99 kr og fikk med papirene, abbonnementsvilkårene osv der var det listet opp deri blant iconnect 3300 kr

 

Tull.

Om de reklamerte med 1800kr i det du kjøpte telefon er det 1800 du skal betale for dette.

Vi var 10 stk på jobb som kjøpte iPhone i forrige uke, og ALLE fikk opplyst av det var 1800 i bruddgebyr. Prøver de seg meg noe annet, blir det forbrukerombudet neste. De kan ikke reklamere for en ting, selge produktet for den prisen de reklamerer med, og så i ettertid komme og si at de tok seg for lite betalt, og trenger dobbel pris. De har ingen rett til dette. Så stå på ditt.

Lenke til kommentar

Vi har faktisk sett på de åpenbare plassene først, vi og. Som du ser på den listen vises det til tre iConnect-abonnement som per i dag ikke eksisterer. Abonnementet som eksisterer, iConnect, står derimot ikke på listen, men har et bruddgebyr på 1800 kr.

 

Jeg tviler på at noen vil få noe faktura som sier noe annet.

Lenke til kommentar

Litt malplassert i temaet akkurat her, men noe jeg har lurt på: Er det vanlig at iPhone'n står så lenge på "Eplet" før den skrur seg på helt? Hjelper ikke å trykke på hjem-knappen, går ikke noe raskere for det.

 

Et annet spørsmål: Jeg tok ned en trial av et program som konverterer PPT slik at jeg får de på iPhone, men i og med det er trial, blir PowerPoint'n skjemmet av et lite stamp "Evaluation Copy". Er det andre lignende programmer som er helt gratis, uten trial? (Har søkt på Google uten å finne)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...