Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk regning på 792,-, og 580,- var data (105stk?!), 199,- var abonementspris, resten var mva og sms/ringetid etc.

 

1) Så jeg betaler 500,- for å koble meg opp mot mobilnettet 108 ganger?

2) Hvorfor kobler jeg meg opp så mange ganger?

3) Og, GPS - Koster det penger å, f.eks "Finn min posisjon"?, og isåfall, hvor mye?

Prøver igjen..

 

Kan det være at den må koble seg opp mot 3G hver gang jeg går ut fra skolen/hjemme? Pga begge steder har vi WiFi, og bruker da WiFi istedet for 3G..

 

Anbefaler iRealquickSMS som finnes på cydia

 

 

kan svare raskt på sms eller skrive uansett hvilken programmer du er inne på (slipper hoppe ut av program for å svare eller skrive)

Lasta ned dette men på ha lisens..koster dette programmet penger?

Og: kan man skrive "sidelengs"? ALtså at man får større tastatur? Skriver så utrolig mye fortere når jeg får legge telefonen horisontalt istedenfor vertikalt.

BiteSMS fra Cydia er genialt (:

Smileys følger med og ;)

Man kan sette BiteSMS som standard SMS program, den har og en mulighet for "Quick Reply", altså at når du får melding, får du en liten rute hvor du kan svare i, så du slipper å åpne BiteSMS for å svare.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på Cydia og Installer? hvorfor begge?

 

 

installer var kongen med firmware 1.x , men ble nesten borte med 2.x, men har blitt mye bedre siste månedene

 

Cydia anbefales nå og begge 2 gjør samme jobben, bara at cydia gjør den mye bedre for øyeblikket

 

 

med quickpwn velger du om du vil ha begge 2 eller bare 1...valget er ditt, jeg ville testet begge vist jeg var ny i gamet

Lenke til kommentar
HLSolbjorg' post='13328665' date='14/03-2009 : 13:37']Fikk regning på 792,-, og 580,- var data (105stk?!), 199,- var abonementspris, resten var mva og sms/ringetid etc.

 

1) Så jeg betaler 500,- for å koble meg opp mot mobilnettet 108 ganger?

2) Hvorfor kobler jeg meg opp så mange ganger?

3) Og, GPS - Koster det penger å, f.eks "Finn min posisjon"?, og isåfall, hvor mye?

Prøver igjen..

 

Kan det være at den må koble seg opp mot 3G hver gang jeg går ut fra skolen/hjemme? Pga begge steder har vi WiFi, og bruker da WiFi istedet for 3G..

 

du må fysisk starte et program for at den begynne å suge til seg datatrafikk

 

du har vel en "minside" du kan sjekke hvor det har kostet mye penger?

Det koster penger(datatrafikk) når du bruker "kart" , trengs wifi eller 3G for å få frem kartet, koster ikke penger å finne posisjon

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Takker.

Jeg kikka litt på lista nå, og ser at den kobler seg opp i alt mellom 5 og 17 timer i strekk (0,00 kroner :p)

 

Jeg så et sted at netcom sin datatrafikkpris pr/mb var 5,- (med FlexiTalk maks 20,- pr dag)

Ser på utskriften her at jeg flere ganger har betalt 20,-, og har bl.a betalt 11,16 kr for 0,558MB.

 

Har skrudd av Push, og håper jeg slipper at den skal koble seg opp hele tiden (:

Lenke til kommentar
Fins det en måte, og slå av at skjermen skal slå seg av etter så og så lang tid?

Det virker som at wifi slår seg av i det skjermen blir sort, og telefonen låser seg.

Dette er sinnsykt irriterendne når jeg er 50% på 500mb kart.

 

Instillinger -> Generelt -> Autolås -> Aldri.

Lenke til kommentar

Hmmm. Nå oppdager jeg noe jeg ikke liker. Om du legger telefon fra det 20 min, mens du laster ned med wifi, lobler den seg faktisk fra nettverket. Dette var ikke bra når jeg hold på og laste den godt over 200mb med kartdata, og den gikk over på edge. Hva kan man gjøre for og holde den på nett over lengre tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...