Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WTF? 120 ringeminutter og 90 SMS hver måned uten å betale en dritt?

Du fant ut av det selv, ja. :)

 

Man betaler oppstartsavgiften når man ringer, men ellers betaler du ikke en dritt for de 120 ringe minuttene og 90 SMS-ene.

Haha, det er jo lattterlig. Får nesten dårlig samvittighet bare ved å tenke på det. Men tusen takk, skal bytte til OneCall med det samme.

Lenke til kommentar
Jeg er uneig med PrayingMantis om at telefonen er dårlig til å finne Wi-Finettverk selv uten at jeg har noe å sammenligne med.

Det er i hvertfall ikke noe jeg irriterer meg over.

Du er uenig. Du har ikke noe å sammenlikne med. Du har selv ingen problemer med dette.

 

Vel, det er et problem, punktum. Om du tenker på nettverk som du har koblet opp selv og du sitter 2cm unna så er det som regel ikke noe problem, med det er et faktum at telefonen for seg selv, er veldig dårlig til å finne alle tilgjengelige nettverk. Når et program som WifiTrak finner 75% flere nettverk enn telefonen, så er telefonen dårlig til å søke opp selv. Er sikkert satt inn parametere om at telefonen skal hoppe over nettverk med så og så dårlig signalstyrke eller noe slikt.

Har prøvd dette MANGE steder, så det er ikke noe jeg finner på. Kan nevne at jeg jobber på MC messa på Lillestrøm i helga. Telefonen fant her kun ett nettverk. Wifitrak fant 10-11 nettverk. Det bør vel si sitt...

Lenke til kommentar
Lenge siden onecall sluttet med 120 ring og 90 sms

 

det er kun for eksisterende kunder......Nye kunder får ikke det

 

De reklamerer for det på sine hjemmesider fortsatt, så da får man fortsatt tilbudet ;)

 

ser det nå....rimelig sikker det tilbudet ble kuttet ut en periode, da onecall fikk store tap med tilbudet

Lenke til kommentar

Det han mener, er kanskje at hvis han har brukt winterboard, som gjør telefonen treeeeeeg, så kan man få en følelse av at ytelsen er mye bedre (:

 

Jeg syntes og det, men har bare et eller to programmer som jeg bare MÅ ha fra Cydia, derfor ender det med jailbreak hver gang :/

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Det han mener, er kanskje at hvis han har brukt winterboard, som gjør telefonen treeeeeeg, så kan man få en følelse av at ytelsen er mye bedre (:

 

Jeg syntes og det, men har bare et eller to programmer som jeg bare MÅ ha fra Cydia, derfor ender det med jailbreak hver gang :/

 

ok da skjønner eg det :)

 

Holder på jailbreake iphonen min nå så får vi se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...