Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

jeg har alle mobnr tatt rett fra facebook... Er det mulig å få bildene til alle kontaktene? :p

Lastet akkurat ned ContactFlow fra cydia, men har ingen bilder..

 

Forresten sliter jeg fortsatt med synkroniseringa.....

Noen som kan hjelpe?

Har avinstalert, slettet alt som har med apple å gjøre fra hele pcn, kjørt ccleaner i registry og fjerna alle itunes/ipod ringa... Funker fortsatt ikke...

 

Kan det ha noe med at jeg installerte 32bits først? Har 64bit os

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vært imot iphone helt siden ypen startet, rett og slett fordi jeg mente at mesteparten av skryten kommer på grunn av eplemerket på baksiden.

har riktignok likt designen, men that's it.

 

i går prøvde jeg en for første gang, og må innrømme at det var en positiv overaskelse, såpass positiv at jeg sikkert hadde kjøpt en om det ikke var binding, høy pris og mangel på mms. :p

Lenke til kommentar
Vringo. App store, gratis. Trenger ikke jailbreak.

Problemet er at jeg ikke kommer inn i appstore, pga italiensk språk elns :S (det har noe med synk å gjøre..)

 

jeg har vært imot iphone helt siden ypen startet, rett og slett fordi jeg mente at mesteparten av skryten kommer på grunn av eplemerket på baksiden.

har riktignok likt designen, men that's it.

 

i går prøvde jeg en for første gang, og må innrømme at det var en positiv overaskelse, såpass positiv at jeg sikkert hadde kjøpt en om det ikke var binding, høy pris og mangel på mms. :p

MMS kan fåes hvis du jailbreaker.

Nå har NetworkNorway begynt å kjøpe inn iPhones, men ikke direkte fra apple. Så det er ikke BARE netcom som selger lengre ;) Tror de bare har 16gb..

Lenke til kommentar

Jo, selvfølgelig finner du dem ikke igjen, men jeg tenkte på om system blir "renset" for filene da når du sletter bare ikonet?

 

EDIT: Og hvorfor kan ikke jeg slette unna Apper som feks: PDAnet, BossPrefs, MewSeek Pro? Det kommer rett og slett ikke et kryss oppi hjørnet.

 

Ellers sliter jeg med at jeg ikke finner noe inne på iPod inne på iPhonen. Jeg vet jeg har noen sanger, og ikke minst 4 sesonger av "How I met Your Mother" der. Kapasiteten er brukt (600mb ledig), men når jeg går inn på iPod står det bare: "Ingen videoer - du kan overføre videoer fra iTunes". Og jeg kan ikke skifte mellom tabbene nede på iPod (Spillelister, artister, sanger, videoer, mer).

 

Any ideas?

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Jeg kan prøve å hjelpe deg med Teamviewer. Si ifra om du er interessert.

Ikke i dag tho.

 

Apps som pdanet og sånt sletter du i cydia.

Det gjør du under fanen manage og innom packages. Deretter velger du applikasjonen du vil slette og trykker på modify oppi høyre hjørne øverst.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Og hvorfor kan ikke jeg slette unna Apper som feks: PDAnet, BossPrefs, MewSeek Pro? Det kommer rett og slett ikke et kryss oppi hjørnet.

Det du intallerer med Cydia/installer må du fjerne med Cydia/installer.

 

Ellers sliter jeg med at jeg ikke finner noe inne på iPod inne på iPhonen. Jeg vet jeg har noen sanger, og ikke minst 4 sesonger av "How I met Your Mother" der. Kapasiteten er brukt (600mb ledig), men når jeg går inn på iPod står det bare: "Ingen videoer - du kan overføre videoer fra iTunes". Og jeg kan ikke skifte mellom tabbene nede på iPod (Spillelister, artister, sanger, videoer, mer).

 

Any ideas?

Den er litt mer kinkig. Under instillinger -> Generelt -> Om, står det riktig antall sanger/filmer er?

 

Det virker som om du trenger en gjenoppretting.

Lenke til kommentar
HLSolbjorg: Har du italiensk språk på app store eller på telefonen?

appstore :p

 

Åssen klarte du det? :p

jeg har ikke gjort noen ting :S

I går kom jeg inn på appstore, norsk språk. CTS (CrashToSpringboard :p)

Åpna appstore igjen, italiensk xD

Har formatert nå, så får se hva som skjer :D

 

 

Jo, selvfølgelig finner du dem ikke igjen, men jeg tenkte på om system blir "renset" for filene da når du sletter bare ikonet?

 

EDIT: Og hvorfor kan ikke jeg slette unna Apper som feks: PDAnet, BossPrefs, MewSeek Pro? Det kommer rett og slett ikke et kryss oppi hjørnet.

BossPrefs og alle Cydia/Installer programmer sletter du fra Cydia/Installer..

Cydia:

Åpne cydia->Manage->Packages->velg den du vil uninstalle->Modify->Remove

Lenke til kommentar

Bruker swirly mms men får bare at jeg må se den grømme "M" og en melding om MMS APN settings osv.har 10 dager igjen av testperioden så skal jeg kjøpe det etter det om jeg får det til og funke..

 

søker ette roppsett på tele2 men får bare dette :

 

Beklager, du får ikke brukt mobilt Internett (WAP) da din mobiltelefon ikke støtter tjenesten. På Tele2 web shop finner du gode tilbud på ny mobiltelefon slik at du får sendt MMS, lest nyheter, brukt mobilspill, osv!

 

Bruker tele2

 

Fant det :)

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=1885299#p1885299

Endret av amdorintel
Lenke til kommentar
Når jeg har på 3G og dataroaming så kommer ofte 3G og en E oppi hjørnet..

 

Blir jeg da trekt for penger eller er det kun når jeg fåretar meg ting?

 

Skru av dataroaming og du kan være trygg på at det ikke koster deg noe.

Da er det kun når du foretar deg noe at det koster penger.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Apps.TV-guide, noen som har dette programmet? Jeg kjøpte det i dag, og har det på iPhone, men det er ingenting som skjer med det. Får ikke lastet inn TV program eller noe, når jeg åpner hjelpesiden, kommer man ikke inn der heller. Jeg trykker på last ned og det står da "Laster ned TV-guiden" et øyeblikk, og det lukkes. Ingen TV-programmer kommer inn. Jeg har tatt av programmet og tatt det på en gang til. Men det hjalp ikke.. Kanskje denne "apps'n" er stengt i dag?

Leste litt om den på denne siden, men her kommer man heller ikke inn på den "hjelpesiden".

RandiA

Edit: Jeg har fått det til, fin Apps...det var bare siden som "lå nede", når den kom opp, funket alt fint. (Men jeg kastet bort en del tid med å lete etter feil "hos meg selv" :yes: )

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Hei jeg har et spørsmål... Jeg har for ikke så lenge siden kjøpt en ny Iphone 3G. Jeg er veldig fornøyd med den, men fikk en overraskelse da jeg fikk den første regningen og fant ut at jeg hadde brukt gangske mye internett. Jeg surfer ikke utenfor WiFi og bruker den relativt mye til spilling. Jeg testet nettop noen av de spillene mine og fant ut at de fleste av de bruker litt internett. Er det slik at nesten alle bruker litt internett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...