Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama har en 1Gen 2g.den har 1.1.4 kan den oppdateres til 2.2.1. med denne guiden den og?

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=204408

Last ned 2.2.1 fra nettet.

2.2.1 for iphone 2g

2.2.1 for iphone 3g

kilde

 

QuickPWN brukes IKKE til OPPDATERING fra 1.1.4!!!!!!!

Plugg iphone i pc, og oppdater via itunes. Når den er klar, kan du Jailbreake den via QuickPWN 2.2.1!

 

 

EDIT:

1. Noen som veit hvorfor iPhone 3g ikke vises på pcn når jeg plugger i? Samme skjer med iTouchen min (1gen)

Plugger i, får opp om å installere driver, har ikke driver.. Så får jeg "Kameraenhet ikke installert. Mislykket" elns :S

 

2. Når jeg går i AppStore, er språket italiensk eller spansk eller no :S Kjøper noe, så står det kun for US Store. prøver igjen, og da er det US Store :S:S

 

Noen som har det samma?

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Har tele2 på min 3G og får kun kommet på nett når jeg er innen et wifi omeråde..funker ikke andre plasser..står at jeg ikke abbonerer på mobildata..alt er skrudd på.

 

Ringte tele2 og dem sa jeg måtte laste ned noe fra www.smartmobil.no men finner ikke det jeg må ha..

 

Noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar
Har tele2 på min 3G og får kun kommet på nett når jeg er innen et wifi omeråde..funker ikke andre plasser..står at jeg ikke abbonerer på mobildata..alt er skrudd på.

 

Ringte tele2 og dem sa jeg måtte laste ned noe fra www.smartmobil.no men finner ikke det jeg må ha..

 

Noen som kan hjelpe meg med det?

 

Haha, du må ha fått den mest fantastisk inkompetente supportkisen ever. På smartmobil.no vil du aldri finne noe for iPhone. For meg så høres det mer ut som om det er noe rart med 3G-konfigurasjonen din...

Lenke til kommentar
Har tele2 på min 3G og får kun kommet på nett når jeg er innen et wifi omeråde..funker ikke andre plasser..står at jeg ikke abbonerer på mobildata..alt er skrudd på.

 

Ringte tele2 og dem sa jeg måtte laste ned noe fra www.smartmobil.no men finner ikke det jeg må ha..

 

Noen som kan hjelpe meg med det?

 

Haha, du må ha fått den mest fantastisk inkompetente supportkisen ever. På smartmobil.no vil du aldri finne noe for iPhone. For meg så høres det mer ut som om det er noe rart med 3G-konfigurasjonen din...

Ja,ikke kunne ho norsk nesten heller:)..men,men..fant mest htc jeg på den sida..

 

Hvor kan jeg stille in det da?

Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg gjorde noe som jeg ikke pleier...Har plundret litt med å få inn et par video-snutter på iPhone. Prøvde å lage de om til versjon Apple-TV-program. Og trodde jeg skulle få de på slik. Jeg trykket for synkroniser TV-program og trodde det var den jeg hadde laget som var merket av også. Vips for alt av min iPhone. Vel, jeg har lydbøkene på min harddisk, også mappene med "gå-musikk", men det som forsvant var 4 ringetoner jeg hadde laget av melodier kjøpt i iTunes eller på et sted som var oppgitt her....

Nå måtte jeg kjøpe en av de igjen, men hvordan jeg får laget ringetone av den (slik jeg hadde før, vet jeg ikke), og jeg har ikke fått den inn på iPhone. Jeg lurer på om det var "her inne" jeg fikk oppgitt et sted jeg kunne ta ned ringetone som passet til Apple???

RandiA

Lenke til kommentar
Prøv å søk helt nederst på siden her, det var her du fikk dem, ja

Btw, categorizer, det funker ikke å legge bokmerker i mapper? :(

Hjertelig takk, der fant jeg det igjen ja. (Var ikke klar over den søke-greia nederst her, har bare brukt den i venstre marg, og da kommer det opp så mye rart.) Nå har jeg lagret den oppskriften med ringetoner.

Da jeg skulle synke en video tidligere i dag, så gikk alt av min iPhone dessverre. Trodde bare jeg synket videoen jeg...men den hadde ikke riktig format, og jeg får den ikke inn på iPhone

RandiA

Lenke til kommentar

Den linken for ringetoner er veldig kjekk, glad fordi jeg fant den igjen, takker igjenfor hjelp. Nå har jeg lagret stedet så jeg finner det igjen ved behov. Fikk sangen min rett inn igjen. Men ingen som kan gi meg et tips om hvordan jeg skal få på en liten video-snutt på iPhone da? Jeg fikk den av noen på Flickr, og jeg har den lagt inn i iTunes, kan se den der, men den lar seg ikke legge på iPhone, merkelig.

RandiA

Lenke til kommentar
Er den i riktig format og du har huket av i iTunes at du vil ha den på iPhonen kan jeg ikke se hvor feilen ligger :roll:

Har de i to former: m4v og mp4, hva nå det innebærer. Får beskjed om at de ikke kan legges på iPhone. Vet ikke hvor de kan legges heller. Har ingen mappe som heter Video. Har prøvd å legge på Musikkvideo, på Film og også omgjøre til noe som het TV-program.

RandiA

Lenke til kommentar
Den er konvertert på en slik måte at iPhone ikke kan lese den, så derfor legges den ikke inn på telefonen.

Hvor har du fått videoen fra?

Ja, det har noe med formatet å gjøre, fått den fra familie-shared område på Flickr. Jeg gikk på iTunes shop og tok ned en Free video fra YouTube (Discovery Channel video Podcast), bare for å prøve, den la seg under Podcast-video, og gikk rett inn på iPhone. En annen jeg lastet ned fra YouTube kom inn i library på Real Player, og den får jeg ikke inn.

RandiA

Lenke til kommentar

Hei.. Har fått en iPhone3G på forsikringen nå.. Broren min får den av meg, og han har telenor abbonoment. Denne skulle egentlig være ulåst, men det var den ikke, og får ikke den koden av netcom før til mandag. Hva er den letteste metoden for å låse opp telefonen? Og hvis jeg gjør det(jailbreake heter det vel), kan jeg reversere prosessen, slik at den blir som da jeg fikk den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...