Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å kjøpe iPhone i USA må du tegne abonnement med to års binding, og du får den ikke låst opp om du betaler ut abonnementet, så vidt jeg vet. Da er det bedre og billigere å kjøpe den i Norge. Garanti og reklamasjonsrett er kraftig undervurdert av mange.

 

Vil komme på rundt 3100 kr for iPhone 3G 8 gb og 3550 kr for iPhone 3G 16 gb hvis man kjøper den i USA og bryter bindingen til AT&T. Det negative som du nevner er ingen garanti eller reklamasjonsrett og at den ikke blir låst opp lovlig slik at du er avhengig av hacking av en eller annen sort for å bruke den med din mobiloperatør i Norge.

Lenke til kommentar

For et par sider siden (har vært borte, så veit ikke om noen har svart :/) spurte jeg om det er lurt å bytte fra NC til OC :D

 

Kjøpte tlf 16.januar..

Leste et sted at det ble billigere hvert kvartal (3 måneder) så 16.mars blir det billigere for meg (am I right?)

 

Hvis jeg bryter Netcom FlexiTalk 199 etter 16. mars, hvor mye må jeg betale i bruddavgift til netcom?

Lenke til kommentar

Det ligger jo ringeminutter, sms og nedlasting i de pakkene fra netcom, så kan ikke helt regne ut totalsummen slik noen over her gjør. Betalte selv 2295kr for 16GB utgaven med Smalltalk, og det blir 399kr i mnd med 100 ringeminutter, 100 sms, 100MB nedlasting osv. Det som inngår her er nok til å dekke mitt månedlige behov, så jeg kommer ikke til å betale noe mer enn 399 i mnd både for bruk og "nedbetaling" og det syntes jeg er en grei deal.

Lenke til kommentar

Takker for svar, skal sjekke linken :)

 

Amdorintel;

Når du jailbreaker må du ha samma version på pcn som du har på iphone... Så du får samma versjon som tlf har. Er den helt ny, er det 2.2.1

 

Edit!!!:

 

Har 3000,- i bruddgebyr, men "det reduseres likt hver måned"

Hvor mye?! :p

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Takker for svar, skal sjekke linken :)

 

Amdorintel;

Når du jailbreaker må du ha samma version på pcn som du har på iphone... Så du får samma versjon som tlf har. Er den helt ny, er det 2.2.1

 

Edit!!!:

 

Har 3000,- i bruddgebyr, men "det reduseres likt hver måned"

Hvor mye?! :p

Vill gjetning:

 

Månedsprisen på abbonemanget ditt.

Lenke til kommentar
Takker for svar, skal sjekke linken :)

 

Amdorintel;

Når du jailbreaker må du ha samma version på pcn som du har på iphone... Så du får samma versjon som tlf har. Er den helt ny, er det 2.2.1

 

Edit!!!:

 

Har 3000,- i bruddgebyr, men "det reduseres likt hver måned"

Hvor mye?! :p

du har ikke en link til hvordan jeg gjør dette=?

Lenke til kommentar

For og låse opp tlf på siden til netcom : https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/koder.html der står det : iPhone

1. Finn IMEI-nummeret til din iPhone

Tast *#06# på mobilen for å få frem IMEI-nummeret.

2. Få veiledning

Tast inn ditt mobilnummer og IMEI-nummeret i feltene under, og trykk OK. Du får da opp en veiledning som viser deg hvordan telefonen skal låses opp.

 

Skal jeg taste inn netcom nummeret jeg ikke skal bruke eller mitt tele2 nr jeg skal breuke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...