Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Video på iPhone.

Vet ikke om dette har vært omtalt tidligere, men det dukket opp et nytt spørsmål hos meg - Jeg har fått tilsendt noen video-snutter som jeg kan se på PC'n i real-player, MP4 format. Jeg prøvde å sende de til iPhone på mail, og jeg har de på iPhone, men den støtter ikke fil-formatet. Er det noen måte jeg kan se de på iPhone, gjøre om fil-format eller noe...?

RandiA

Edit: Jeg har nå videoene i iTunes, og kan se de der. Men får de ikke på iPhone. De har format MPEG-4-video, og når jeg prøver å legge de inn, kommer det beskjed om at de "ikke kan spilles på iPhone enheten.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Hei,har en 3G på veg fra netcom men skal bruke mitt tele2 kort..

 

er det bare og ringe Netcom og si at jeg skal avbryte abb når jeg får telefonen? så får jeg regning og sånn på bruddgebyr og for en mnd..?

 

Hva skjer etter dette?

 

Må jeg Jailbrake?

 

Har lyst på cydia/installer tenkte jeg..

 

Dama har en 2G med 1.1.4 versjon kan vi bruke samme itunes feks?

 

Takker for svar da jeg ikke vet så mye om dette:)

Lenke til kommentar
Hei,har en 3G på veg fra netcom men skal bruke mitt tele2 kort..

er det bare og ringe Netcom og si at jeg skal avbryte abb når jeg får telefonen? så får jeg regning og sånn på bruddgebyr og for en mnd..?

Jepp ;)

Hva skjer etter dette?

Må jeg Jailbrake?

Det velger du selv

Hva er forskjellen på om jeg gjør det eller ikke da? er det at jeg får installer og cydia?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på om jeg gjør det eller ikke da? er det at jeg får installer og cydia?

 

Jailbreak gir deg Installer og Cydia med masse apps du aldri vil finne på AppStore pga Apple sine regler for utvikling av applikasjoner til iPhone, og full tilgang til hele iPhonen's filsystem slik at du kan gjøre alle endringene du vil.

 

Ikke jailbreak gir deg kun AppStore for applikasjoner og de mulighetene Apple tillater.

Lenke til kommentar
Hei,har en 3G på veg fra netcom men skal bruke mitt tele2 kort..

er det bare og ringe Netcom og si at jeg skal avbryte abb når jeg får telefonen? så får jeg regning og sånn på bruddgebyr og for en mnd..?

Jepp ;)

Hva skjer etter dette?

Må jeg Jailbrake?

Det velger du selv

Hva er forskjellen på om jeg gjør det eller ikke da? er det at jeg får installer og cydia?

Ja, det er derfor folk jailbreaker.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på om jeg gjør det eller ikke da? er det at jeg får installer og cydia?

 

Om du holder den ren er du bundet til hva Apple har gitt deg lov til å gjøre med telefonen.

Med Jailbreak får man muligheten til å bruke programvare fra andre, bytte bakgrunner, få MMS osv,mulighetene er mange.

Jeg har valgt å holde min tlf "ren", men kan godt forstå de som vil jailbreake.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på om jeg gjør det eller ikke da? er det at jeg får installer og cydia?

 

Om du holder den ren er du bundet til hva Apple har gitt deg lov til å gjøre med telefonen.

Med Jailbreak får man muligheten til å bruke programvare fra andre, bytte bakgrunner, få MMS osv,mulighetene er mange.

Jeg har valgt å holde min tlf "ren", men kan godt forstå de som vil jailbreake.

Ja en av grunnene er jo MMS sytes jeg..hvilken versjon får jeg da om jeg jb?

 

Dama har 1.1.4 på sin det er 2G..må vi bruke hver våres itunes da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...