Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at abonnementet er aktivert ? Kan du ringe og sende sms ?

Forøvrig kan det være dårlig 3G dekning der du er. Merker hver dag da jeg setter meg på bussen innover til Oslo, så må jeg vente en 5 minutter før dekningen blir bra, så jeg kan surfe litt.

Noen som har tips til program(gjerne gratis :p ) som lar meg legge inn egne videoer på iphonen ?

Prøvde å legge inn et .avi klipp nå, men det ble ikke godtatt i iTunes.

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Sikker på at abonnementet er aktivert ? Kan du ringe og sende sms ?

Forøvrig kan det være dårlig 3G dekning der du er. Merker hver dag da jeg setter meg på bussen innover til Oslo, så må jeg vente en 5 minutter før dekningen blir bra, så jeg kan surfe litt.

Noen som har tips til program(gjerne gratis :p ) som lar meg legge inn egne videoer på iphonen ?

Prøvde å legge inn et .avi klipp nå, men det ble ikke godtatt i iTunes.

Du kan spille av det meste med Dtunes og ikke synke.

Lenke til kommentar
er det noen som har oppdatert til 2.2.1? Går det ann å jailbreake denne versonen? Har ikke lyst til å miste mine fine ekstraprogram :D

Ja, det går å oppdatere fra alle versjoner. Bare litt forskjellig på hvordan du gjør det, men det finner du i en guide. :)

Programmene mister du nok, men om du har trådløst nett er det ikke verre enn å skrive ned navnet på alle progs du har og laste dem ned igjen. Dem du har kjøpt får du laste ned gratis fra AppStore uansett. :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk min iPhone 3G på onsdag. Herregud så fornøyd jeg er!

jeg derimot er veldig skuffet.

Kjøpte den på fredag. Låste den opp på mandag og oppgraderte til firmware 2.2.1.

Nå er det eneste som fungerer å ringe og å sende sms, ingen wifi ingen tilknytning til youtube ingen apple store eller itunes.

Prøvde å finne ut om det var noen service telefon for apple telefoner i norge, fant ikke noen. Når telecom hørte at jeg hadde låst telefonen opp så var de ikke noe interesert i å hjelpe. Ble bare henvist til nettsidene på apple.

Tror ikke jeg vil anbefale iphone for noen.

Hugo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...