Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Tja, på videregående var det et lite passord for å bruke det.

 

På høyskolen er det derimot innlogging i nettlesern, for å si det sånn. Noen ganger når jeg logger på kommer den opp, og andre ganger ikke. Men det har funket før, men ikke nå!

 

Og det var etter jeg jailbreaka. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E8. Nå skal iPhone settes i såkalt DFU-modus.

Følg anvisninger gitt i QuickPwn, prinsippet er som følger:

- hold inn av/på-knapp PLUSS hjemmeknapp i 10 sekunder

- slipp av/på-knapp etter 10 sekunder (hjemme-knapp holdes inne)

- fortsett å holde inne hjemme-knapp i 10 sekunder, slipp hjemme-knapp

 

E9: QuickPwn kjører sine prosesser på iPhone

 

 

På punkt E9, er det vanlig at den bruker ekstremt lang tid?

 

Edit: I dialogboksen står det: Quickpwn is about to run on your iPhone 3g

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Ærlig talt husker jeg ikke om det var før eller etter selve jailbreaken. Det sto i guiden (jailbreak-guiden) at jeg kunne ta restore på det punktet om jeg ville. Det gjorde jeg, og jeg måtte låse opp rett etter det.

 

Men hvordan skal du få låst den opp etter jailbreak da?

Min iPhone 3G 16GB var åpen, så oppdaterte jeg firmware og kjørte restore.. da var den låst.

 

Da får jeg bare beskjed om at den må kobles til iTunes og aktiveres for at jeg skal kunne komme noen vei, men det går ikke med mitt Telenor simkort..

Istedenfor å stresse med å få den låst opp igjen så forsøkte jeg med QuickPwn som jailbreaket telefonen og da trengte jeg ikke å aktivere lengre, men da ender jeg bare opp med null dekning og "no service".

 

Så hvordan skal du få låst den opp etter en jailbreak? Får jo aldri beskjed om å aktivere den eller noe underveis eller etter jailbreak?

Og hvis jeg låser den opp før jailbreak så vil den vell bare bli låst igjen ettersom du skal kjøre restore før og underveis når du jailbreaker?

Lenke til kommentar

Prøver å legge inn en ringetone som jeg har laget på http://audiko.net og lagt i iTunes under ringetoner slik som jeg gjorde sist. Men la merke til at det ikke var huket av for å ta med ringetoner i synkroniseringen, så husker ikke hvorfor det funka sist. Men om jeg huker av for Synkroniser ringetoner nå, så kommer en advarsel opp om at alt av sanger, filmer og TV-programmer vil bli slettet.

 

Hvorfor ? :roll:

post-32720-1234299639_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ærlig talt husker jeg ikke om det var før eller etter selve jailbreaken. Det sto i guiden (jailbreak-guiden) at jeg kunne ta restore på det punktet om jeg ville. Det gjorde jeg, og jeg måtte låse opp rett etter det.

 

Men hvordan skal du få låst den opp etter jailbreak da?

Min iPhone 3G 16GB var åpen, så oppdaterte jeg firmware og kjørte restore.. da var den låst.

 

Da får jeg bare beskjed om at den må kobles til iTunes og aktiveres for at jeg skal kunne komme noen vei, men det går ikke med mitt Telenor simkort..

Istedenfor å stresse med å få den låst opp igjen så forsøkte jeg med QuickPwn som jailbreaket telefonen og da trengte jeg ikke å aktivere lengre, men da ender jeg bare opp med null dekning og "no service".

 

Så hvordan skal du få låst den opp etter en jailbreak? Får jo aldri beskjed om å aktivere den eller noe underveis eller etter jailbreak?

Og hvis jeg låser den opp før jailbreak så vil den vell bare bli låst igjen ettersom du skal kjøre restore før og underveis når du jailbreaker?

 

Jeg har avsluttet avtalen med netcom og fått låst den opp mot telenor. Restora i går måtte aktivere, tok sin tid men funket da fint med mitt telenor simkort. Tipper det tok 10-15min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...