Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sletter alt på telefonen, men om du har synkronisert den med iTunes vil den legge det inn igjen etterpå.

Det tar en del tid (litt varierende med tanke på hvor mye du har på telefonen). Og jeg tror ikke du trenger trådløst nett for det. Hvor har du det ifra?

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Hvor er bildene når du bruker home+lock knappen? :S

BLir de lagra i bilder mappa? :S

Btw, ccola.

"Guiden" som følger med jailbreak softwaren, er veeeldig enkel. Fettern min, som ikke ville jailbreake (men jeg overtalte han ^^), klarte det :p Jeg bare starta programmet, og han gjorde alt.. Alt står forklart ;)

Lenke til kommentar

Jeg har dog et nytt spørsmål. Jeg har lastet ned et program som heter StumblerPlus. Dette programmet finner ut hvilke nettverk som er i nærheten, og hvilken sikkerhet osv de har. Det jeg synses er merkelig, er at om jeg prøver å søke etter nettverk på den vanlige måten, altså i settings, er at jeg da ikke finner i nærheten av like mange som med StumblerPlus programmet. Hvordan har dette seg ?

Jeg finner ofte åpne nettverk, og det hadde jo vært kjekt en gang i ny og ne, og låne en linje litt kjapt, men men. Det jeg savner i dét programmet, er vel å kunne velge tilkoble det nettverket man måtte ønske.

Noen som kanskje vet om et slikt program ? =]

Her er hvertfall et skjermbilde jeg tok av et nettverk som tydelig er åpent:

Nettverk.jpg

Og her er første bildet man får når man scanner etter nettverk med StumblerPlus:

Nettverk2.jpg

Dette er scannet her jeg bor, og atter en gang, så finner StumblerPlus mer enn om jeg bruker telefonen til å lete selv. Finner ikke det åpne nettverket og kan jo derfor ikke bruke det :roll:

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...