Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle telefoner sluker strøm når du leker med den, kom ikke som noen overraskende for meg når jeg fikk meg den.

Overrasket over at batteriet ikke varer så lenge ja...nå leker ikke jeg så mye med den, men hører så ofte jeg kan på lydbok, og må lade annen hver dag...er det ofte eller? (Og da er den avslått om natten)

RandiA

Lenke til kommentar

RandiA: Vil ikke tro det er mye. Det som nesten sluker mest batteri er om du har mye lys på telefonen. Mye lys = mye strømforbruk.

Så mye jeg/og vennene mine driver på med mine, lader jeg den hver natt. Nesten hver natt iallfall, da hører jeg endel på musikk, spiller o.l.

Lenke til kommentar

Fikk lagt til Radioresepsjonen, men ikke P3 Morgen, fant ikke rss feeden xD

Link? (:

EDIT

Til dere som tenkte at den mappe-greia er bra, jeg syns ikke det;

Den får iPhone til å kræsje (reboot)

Når du oppdaterer et program I en mappe, må du legge inn programmet på nytt..

Jeg har 5-6 oppdateringer daglig, og det er dritt å legge dem tilbake -.-

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Alle NRK-RSSene ligger på nrk.no/podcast.

Anbefaler også P3 sitt program Sexy. Mye god musikk.

Har lasta ned en del RR via podcast, der er musikken luka bort, så jeg tviler at du får så mye musikk hvis du laster ned sexy via rss

Lenke til kommentar
Alle NRK-RSSene ligger på nrk.no/podcast.

Anbefaler også P3 sitt program Sexy. Mye god musikk.

Har lasta ned en del RR via podcast, der er musikken luka bort, så jeg tviler at du får så mye musikk hvis du laster ned sexy via rss

Du får med musikken, jo. NRK har en avtale så de kan la podcaster med musikk ligge ute i to uker.

Lenke til kommentar

Link? (:

EDIT

Den kræsjer ikke som du tror. Den restarter automatisk av en grunn, nettopp slik du burde gjøre hver gang du innstallerer et program. jeg har selv opplevd etter å ha innstallert programmer og ha gått rett inn i dem, og etter kort tid så kræsjer det. Jeg tror mange brukere av iPhone burde lære seg det jeg lærte kjapt, altså at en reboot hjelper i de aller fleste tilfellene.

Den som har laget det mappeprogrammet har altså lagt inn slik at hver gang du har gjort endringer der, og går tilbake til springboard/skrivebordet, så restarter iphonen for å eliminere ustabilt system.

Men, jeg har en ting å si om dette programmet og andre gratisprogrammer, og det er at man kan ikke klage på noe som er gratis. Man bør regne med at det KAN være enkelte bugs, men de får man jobbe seg rundt. Jeg rota det selv til igår med det programmet, ikke vet jeg hva som skyldte feilen, men det endte til slutt med at jeg la alt av ikoner tilbake på springboard, slettet alt av mapper og slettet programmet. Innstallerte programmet igjen ikveld men har ikke tatt meg tid til å se om det funker like bra som første gangen. Saken er at jeg hadde mye mapper og mye ikoner, og la til litt her, og litt der, og plutselig var to av mappene borte da jeg gikk tilbake til springboard. Gikk inn og ut av programmet flere ganger, etter litt fikling, men det hjalp ikke. Derfor slettet jeg alt, reboota og la inn programmet på nytt.

Men, jeg har en bang anelse at jeg selv var feilen, bare husker ikke helt hva det var jeg gjorde :p

EDIT: Fant feilen nå. Den likte ikke at jeg kalte en mappe med APPS symbolet for APPS. Har byttet til Applications nå, og da vises mappen på springboard/skrivebordet :-)

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Link? (:

EDIT

Den kræsjer ikke som du tror. Den restarter automatisk av en grunn, nettopp slik du burde gjøre hver gang du innstallerer et program. jeg har selv opplevd etter å ha innstallert programmer og ha gått rett inn i dem, og etter kort tid så kræsjer det. Jeg tror mange brukere av iPhone burde lære seg det jeg lærte kjapt, altså at en reboot hjelper i de aller fleste tilfellene.

Den som har laget det mappeprogrammet har altså lagt inn slik at hver gang du har gjort endringer der, og går tilbake til springboard/skrivebordet, så restarter iphonen for å eliminere ustabilt system.

Da må han som laga det programmet være helt [insert bad word] i huet, fordi det er IKKE noe poeng i å reboote iPhonen midt i organiseringa?

Første gangen var det mens jeg la till apps. Andre gangen var det når jeg la til apps, og tredje gangen var det når jeg skulle velge ikon. (misc ikonet, det grønne[?]).

Den siste gangen var når jeg skulle låse opp tlf (altså med lock button), for å oppdatere via App Store. Den ville ikke låses opp, svart skjerm i rundt 1min, og så en reboot.

Hvorfor reboota den ikke når jeg låste iphonen, så var den klar til jeg skulle bruke den? :S

Jeg ga opp dette programmet, for ustabilt for meg, og fordi, som jeg sa sist, at hver gang man oppdaterer noe blir appen liggende utenfor mappa, og du må legge den inn på nytt..

Når/hvis det kommer en oppdatering til dette, som fikser den reboot-tingen (kræsj som jeg ville kalt det), så skal jeg se på det på nytt ^^

Håper du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre: Har du skrudd mobilen helt av, og så på igjen noen gang siden du innstallerte dette programmet ?

Om du ikke har gjort det så tror jeg problemet ligger der.

om du har gjort det så vet jeg ikke hva feilen er. Jeg har hvertfall fått alt til å funke igjen nå. Hadde fire hele sider med ikoner i sted. Nå har jeg kun fire mapper så jeg fint kan se bakgrunnsbildet :-)

Programmet funker fint her hvertfall :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...