Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. simkort...jeg har bare ett som fungerer nå, sammen iPhone og med NetCom ab. men planen var at jeg skulle kunne ta det ut, og bruke det i min Nokia (som før) hvis jeg skulle få lyst. Er det noe i veien for det? Eller kan jeg få meg/kjøpe et nytt nummer på min gamle Nokia, og bruke det inaktive Sim-kortet (nytt) som ble satt inn i den, slik at jeg eventuelt kan ha et kontantkort på den?

RandiA

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg en "Veske" til å ha iPhonen min i (Belkin Veske)

Og lurer på om slike vesker beskytter mobilen fra støt og lignende? Ser at det står at det skal absorbere støt, men er dette noe som virkelig er tess?

Eller burde jeg kjøpe meg en hard-plast beskyttelse?

Takker for evt. svar :new_woot:

Endret av Xiblit
Lenke til kommentar

Har innstallert en app via Cydia, som gjør at jeg nå har mulighet til å lage mapper. Ble fort en del ikoner etter litt leking rundt om, så nå har jeg fått det ned til 7 mapper. Jeg tenkte å ha fire horisontalt øverst og så tre vertikalt på venstre side. Men, når jeg prøver å flytte ikonene så er jo ikke det en mulighet. Om jeg slipper ikonet så dras det automatisk tilbake til slik visning:

####

###

Jeg ønsker det slik som nedenfor:

####

#

#

#

Noen som vet om dette er mulig ? Altså i det hele tatt å ha den frihet å plassere ikonene/mappene hvor som helst på "skrivebordet".

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Har innstallert en app via Cydia, som gjør at jeg nå har mulighet til å lage mapper.

Lasta ned denne (Categories?), og den gjør sånn at iphonen min rebooter mens jeg setter opp mappene... Er på den 4 mappa nå :S

2 reboots hittil.

tredje gangen...

EDIT:

Nummersøk fra ifon1.no, er det gratis?

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Når jeg er i App store og skal laste ned, får jeg noen ganger beskjed om at jeg kun kan handle i den Norske App store, mulig å endre på det?

Hei, kan du fortelle hvilke programmer dette gjelder?

Kommer bare på Fring for øyeblikket, men det var minst ett til.

Lenke til kommentar

Holder meg fortsatt i samme prate-tråden jeg, men ikke til samme emne: Lurer på om andre har problemer med den på/av bryteren på mikrofonen. Mulig det er når det er kaldt, men jeg strever med å få den til å virke...når jeg skal slå av lydboken når jeg skal inn et sted, har gått lenge i kulden da, så trykker jeg både her og der, uten at den fungerer/reagerer...det er jo greit å kunne bruke denne "fjernkontrollen" så man slipper å hale frem hele iPhone fra innerlommen og trykke pause der. Får det jo til etter noen forsøk, som oftest da. Erfaringer? Lurte på om jeg skulle ta den til butikken og klage....

RandiA

Lenke til kommentar
Har du US Store?

iTunes->Store->Bla helt ned->Velg US->så synkroniser elns, og prøv igjen..

Add:

Noen som har gode forslag til podcasts jeg kan abbonere på?

Helst noen som er litt morsomme ^^

Den sto som Norwegian Store, får jeg tilgang til alt hvis jeg endrer den?

Lenke til kommentar

(Flere spørsmål enn svar her... :!: )..jeg sendte en mail til meg selv/åpnet i iPhone, med et Word.doc som vedlegg, kunne lese det på iPhone ja, no problem, men hvordan kan jeg lagre det dokumentet? Det er noe som er viktig å ha med seg på reise..hvis det hadde vært et bilde, kunne jeg ha lagret det, kan flytte det til en annen mappe, men jeg ser ikke muligheten å lage en mail-mappe som jeg f.eks. kaller "Arkiv"?

RandiA

Lenke til kommentar

Har et tips til andre, om dere er på jakt etter det ultimate dekselet :p

Har selv bestilt herfra: http://www.ion-factory.com

... og jeg valgte den svarte versjonen. Siden er litt kødden i Internet Explorer så jeg åpnet i Firefox. Fortsatt litt kødden, men den funker til å foreta et kjøp. Trykk på den fargen du ønsker, og så trykker du på Add to cart. Så er det bare å følge instruksjonene. Ja, dette blir et dyrt deksel, men jeg vil ha et som varer, og som er bra.

Rett etter at jeg hadde fullført kjøpet, kom det opp en side hvor det stod at jeg ville få trackingnummer på email innen 48 timer. Fikk kvittering på mail med én gang.

Eneste minuset jeg har er at siden burde vært tilpasset mannen i gata, ettersom den i internet Explorer ber meg laste ned kinesiske tegn, og prøver jeg på det så ber den meg om windows-CD og hele pakka. Går jeg videre herfra, så blir siden ubrukelig.

Er ikke helt 100 i Firefox heller, men en del bedre. Jeg fikk til et kjøp hvertfall og det teller for meg.

:)

Btw, flere som får opp feilmelding i App Store når man switcher rundt og leter etter programmer og omtaler, hvor den bare står og jobber og jobber, og tilslutt kommer feilmeldingen: Kan ikke koble til iTunes Store ? Fått den meldinga flere ganger idag, og det er altså ikke hos meg feilen ligger ettersom WIFI er på maks. :/

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Har innstallert en app via Cydia, som gjør at jeg nå har mulighet til å lage mapper.

Lasta ned denne (Categories?), og den gjør sånn at iphonen min rebooter mens jeg setter opp mappene... Er på den 4 mappa nå :S

2 reboots hittil.

tredje gangen...

EDIT:

Nummersøk fra ifon1.no, er det gratis?

Tror det er gratis i en demo periode, deretter koster det penger.

Har du US Store?

iTunes->Store->Bla helt ned->Velg US->så synkroniser elns, og prøv igjen..

Add:

Noen som har gode forslag til podcasts jeg kan abbonere på?

Helst noen som er litt morsomme ^^

Prøv muligens disse fra NRK P3: Radioresepsjonen, P3 Morgen og FK Fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...