Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er der kommet ekte naigasjon til iphone nå, eller er det fortsatt bare en beskrivelse som gjelder?

 

Noen som vet når netcom får iphone inn på lager?

 

Er vel fortsatt bare beskrivelse som gjelder.

 

Bestilte meg en iphone fra netcom 30.01 ringte i dag og dem sa de regnet med at de fikk inn nok til de som allerede hadde bestilt i løpet av uka.

Lenke til kommentar

Av og til hvis jeg trykker feil så kobler telefonen til internett, også ved mms. Er det en måte å "skru" dette av??? Skal om ikke lenge til USA og jeg vil ikke betale 100kr for å motta en mms eller noe..

 

EDIT: MMS har den jo ikke nei... :p Men jeg tok på restriksjon på Safari, youtube og iTunes. Kommer ikke inn på nettet nå :)

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Er det mulig å få æøå på tastaturet uten install.ifon.no? Den er jo død helle tiden.

Ja, skulle gjerne hatt på de tastene....

Og hvordan få opp nummeret igjen til noen som har ringt deg. På min Nokia kan jeg trykke "Mottatte anrop". Var noen som nettopp ringte, og etterpå ville jeg legge til nummeret i mine kontakter. Men fant det ikke. Måtte bare sjekke på nett i Telefonkatalog. Men det er kanskje en måte å få opp denne info. i iPhone også?

RandiA

Lenke til kommentar
"Telefon" og i "Sist brukte"? Ang. telefonkatalog vett eg ikkje. Men skulle likt å vist.

Nei, jeg mener ikke få opp telefonkatalog, jeg mener få opp "Mottatte anrop", siste brukte får jeg opp ja...men det er vel bare for de du selv har ringt, ikke hvem som har ringt deg..eller kommer det også opp der?

RandiA

Lenke til kommentar
Og hvordan få opp nummeret igjen til noen som har ringt deg. På min Nokia kan jeg trykke "Mottatte anrop". Var noen som nettopp ringte, og etterpå ville jeg legge til nummeret i mine kontakter. Men fant det ikke. Måtte bare sjekke på nett i Telefonkatalog. Men det er kanskje en måte å få opp denne info. i iPhone også?

RandiA

??

 

->telefon->siste brukte???

 

...men det er vel bare for de du selv har ringt, ikke hvem som har ringt deg..eller kommer det også opp der?

 

Utfordring!!

-sjekk!!

 

;)

Lenke til kommentar
"Telefon" og i "Sist brukte"? Ang. telefonkatalog vett eg ikkje. Men skulle likt å vist.

Nei, jeg mener ikke få opp telefonkatalog, jeg mener få opp "Mottatte anrop", siste brukte får jeg opp ja...men det er vel bare for de du selv har ringt, ikke hvem som har ringt deg..eller kommer det også opp der?

RandiA

Alt kommer opp.

 

*Eg var får sein*

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Ulempene er vel at hvis du instalerer "feil" programmet, kan iphonen gå tregere. (WINTERBOARD!!!!!!)

 

Fordeler er blant annet å kunne ha en bakgrunn på "Hjem-Skjermen", og gjøre dock transparent :p

 

Masse mer ;)

Ja, du kan bruke annet simkort, hvis du instalerer Yellowsn0w fra Cydia (som du får når du jailbreaker)

 

*Too Late...*

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...