Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Skal ikke starte personangrep her, men;

k-h-s sa på msn: Jeg måtte bestille 3g kort fra netcom siden det sto der når jeg kjøpte.

Nå har han endra mening, og sagt at en dame i butikken måtte bestille for han (fordi han ikke klarer?), men han fikk det dagen etter.

 

Men det JEG spør om, og ikke får svar fra k-h-s om, er hvis jeg bestiller på nettet, bør jeg jo få et simkort når jeg bestiller nytt nummer.

k-h-s: Gå å kjøp i en butikk istedet..

Takk for saklig svar du :)

 

Discussion Ended

 

Venter da til i morra med å snakke med netcom :)

 

Takker for seriøse/saklige svar alle sammen :D

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pappa sier at simkortet kommer etter tlf, hvor lenge etter? :)

Trenger jeg ringe kundeservice og spør? :o

 

 

Nå kan du dokke, lade og spille av iPod eller iPhone, og få flott lyd i hele rommet.

Sånne ting varierer gjerne litt, aldri forvent noe sånt, bare vent og se. Går det mer enn en uke så ringer du netcom med en eneste gang.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på iTune og plages fo å si det rett ut, å håper jeg kan få hjelp her inne. Når jeg er inne på iTunes og jeg vil slette bilder som jeg har på telefon, hva jør jeg? Er ganske ny på iTunes, det var problem nummer 1. Her kommer nummer 2, jeg har musikk på telefon fra før av å jeg har fådd mere musikk på datan å jeg får ikke til å legge det inn, hva må jeg jøre?

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg på iTune og plages fo å si det rett ut, å håper jeg kan få hjelp her inne. Når jeg er inne på iTunes og jeg vil slette bilder som jeg har på telefon, hva jør jeg? Er ganske ny på iTunes, det var problem nummer 1. Her kommer nummer 2, jeg har musikk på telefon fra før av å jeg har fådd mere musikk på datan å jeg får ikke til å legge det inn, hva må jeg jøre?

 

Dra det over hvor skal jeg dra det? Når jeg er på musikk så kommer det jo bare lista over min musikk og jeg velger den og den legger inn alle sagnene som var det fra før men ikke noen nye

Lenke til kommentar
Dra det over hvor skal jeg dra det? Når jeg er på musikk så kommer det jo bare lista over min musikk og jeg velger den og den legger inn alle sagnene som var det fra før men ikke noen nye

Det lureste er vel å lage spillelister fra starten av, enklere og ryddiger det. Men hvis du lager en spilleliste nå i etterkant, kan du merke av en del låter, høyreklikke på de og velge "Legg til i spilleliste".(Da slipper du å dra, du bare høyreklikker på de merkede sangene/albumene og velger Legg til i spilleliste...så kommer navnet på de spillelistene du har laget opp) Det er greit å se sjanger, artister album etc når du står i Biblioteket/Musikk og trykker Vis og du da har valgt "Bla-vising"

RandiA

Lenke til kommentar

signal-bar..

Btw, elektrikern som er her tok strømmen, oppdaterte iphonen, og itunes sa først: installing iphone software, så var den kommet til et sted der den "prosent bar" tingen var grønn og bare scrollet igjennom, mens iphonen var rundt 50-75% thru.

 

Da tok han strømmen, men det så ikke ut som noe gikk galt. Iphonen bare fortsatt til 100%, så reboota den. Men når jeg starta opp nå, måtte jeg gjenopprette den.. Weird.. :p

 

EDIT:

Hvordan får jeg sim kontaktene fra mitt gamle sim over på nye tlf? :p

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

gikk bare et par sekunder, max 1 min :)

 

Takker for hjelpa, eneste problem nå er hvordan jeg skal synce iphone+ipod touch. På samma itunes account, OG på et dualboot system (med separate iTunes installs....)

 

EDIT:

Hvorfor står det at 1/5 computers er autorized, når ejg har authoriza samma account på dualbooten? :p

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...