Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan låse opp iPhone 3G allerede nå ved hjelp av YellowSn0w. Problemet er at du må få tak i et type abb som lar deg drive med home activation. Har noen en oppdatering på usa markedet? Har egentlig litt lyst til å skifte ut min :)

Sorry at jeg spør dumt nå. men jeg har Netcom Freetext. Kan jeg få kompisen min til å sende iphone 3G nå, også vil det funke?

For jeg syns han nevnte noe med at når apple har tjent nok penger i forhold til det som var planen, så selger de den så den kan bli unlocka, for da gir de faen :p.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er diskutert før men fant en artikkel angående ringetoner til Iphone 3G ( som ikke er jailbraket ). Her lå løsningen i iTunes. Nå testet jeg dette igåt uten hell men kom over ett program som heter iRinger ( www.iringer.net ) Ved hejlp av dette så har jeg oppdatert min iphone men en haug ringelyder. Genialt og enkelt! :new_woot:

Lenke til kommentar

Billig sted for å kjøpe silikon ting til iphone 3g? Iphone bestilles i dag :)

Helst en butikk (elkjøp etc), men går an over nettet og.. Helst fra norge :)

Krav:

Åpning for 3g kameraet

Mulighet for å stå i en dock (med silikon tingen på)

hull til minijacken

screen protector

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er diskutert før men fant en artikkel angående ringetoner til Iphone 3G ( som ikke er jailbraket ). Her lå løsningen i iTunes. Nå testet jeg dette igåt uten hell men kom over ett program som heter iRinger ( www.iringer.net ) Ved hejlp av dette så har jeg oppdatert min iphone men en haug ringelyder. Genialt og enkelt! :new_woot:

Mange slike programmer finnes på nett nå ja.

Har vært linket til flere andre tidligere i tråden ;)

Lenke til kommentar
Du kan låse opp iPhone 3G allerede nå ved hjelp av YellowSn0w. Problemet er at du må få tak i et type abb som lar deg drive med home activation. Har noen en oppdatering på usa markedet? Har egentlig litt lyst til å skifte ut min :)

Sorry at jeg spør dumt nå. men jeg har Netcom Freetext. Kan jeg få kompisen min til å sende iphone 3G nå, også vil det funke?

For jeg syns han nevnte noe med at når apple har tjent nok penger i forhold til det som var planen, så selger de den så den kan bli unlocka, for da gir de faen :p.

Hei, først få din venn eller whatever til å fortelle hvilken subscription type og carrier telefonen er på. Når du har disse opplysningene vil jeg gjerne bidra mer.

Lenke til kommentar

Audiko funker perfekt syntes da jeg.

Lenke til kommentar

Ari, som sagt: førte bare over en gang, og da brukte jeg iTunes. En kompis av meg sa at han brukte et annet program til å føre over til sin iPod Touch. Skal høre med han, så skal jeg teste, og om det fungerer bra, så kan jeg godt linke her, om det er ønskbart. ^^

Edit.

Om noen hører noe mer om Spotify+iPhone, let me know. ^^ Gjerne skriv det her. Hadde vært perfekt å hatt når man vasker kopper, rydder, vasker, chiller, og ikke minst på skolen. Herlig.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Heisan, jeg har fått meg en Iphone 3g, og kommer ikke på skolenetter.

Det jeg vet er at nettet har passord som: jvedlsdsf2007

navnet på det nettet vi kan bruke heter STFK-WPA, og vi må velge å motta automatiske proxy instillinger i internet leseren.

Navn: STFK-WPA

passord: jvedlsdsf2007

Automatisk motta proxy instillinger

Hvorfor kommer jeg ikke på nettet? Har ikke noe problemer hjemme, og med andre netverk med passord.

Problemet ligger nok i at iPhone ikke automatisk oppdaget nettverkets proxy-instillinger. Dersom du kontakter en it-mann på skolen så vil han garantert kunne opplyse om proxy-servere slik at du kan sette opp dette manuelt på din iPhone.

Lenke til kommentar

Jeg lese litt i wikipedia om iPhone og fant dette:

Now with iPhone 2.0, native applications are allowed under certain rules imposed by Apple. This has lead to the jailbreaking community focusing on providing functionality disallowed on the device, under Apple's SDK terms. These functions include background applications, or the ability for third-party applications to run after appearing to have closed, and the ability to alter the applications written for the device by Apple.

Vil det si at jeg kan lage programmer som vil fungere på min telefon uten å jailbreake den først?

Lenke til kommentar

Tror det de mener er at når man jailbreaker får man tilgang til programmer som ikke er godkjent av apple..

Hvor logger man inn hos netcom? (utenom min side, fordi når jeg bestilte i går [iphone 3g], så fikk vi opp valg "med pålogging", og da skulle vi skrive inn mailen og et passord...)

EDIT:

Fant ut hvor man logget inn, men veldig krokete for å finne fram til bestillingen...

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

vrker som det er det han vil ja :p

Leste litt for en stund tilbake, om et program med timeplan etc. Det skulle hete schoolkit, og legges ut på appstore. Tråden ble stengt da det skulle legges ut, i november elns.. Har ikke funnet det, så denne appen vill jeg hatt, men den finnes ikke.... Er det lett å lage en sånn app??

Som viser opptil 8 timer daglig (0-7) og man kan skrive inn fagene, når de er, (friminutt?), lunsj etc.. :D

Skal se om jeg finner tråden..

Her..

http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=50855

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
For å tydeliggjøre det: Ønsker du å utvikle din egen programvare men ikke publisere den til Apple?

Mindre nisje greier... ja. Why not?

Neida, har ikke noe i mot det. :) Om man lærer seg programmering er det kult å få ut noe som en selv kanskje har nytte eller glede av.

Lenke til kommentar

netcom får inn iphone 26.01..

Og med ca 3 dagers leveringstid (tror jeg? bor nærme oslo)..

de får den på mandag. (sikkert tidlig/midt på dagen)

Blir den sendt ut da? (samme dag)

Hvor lang tid tar det da, og blir den levert i postkassa? (vi valgte servicepakke)

Siden jeg bor ganske nærme, blir den vel sendt til omlastningsterminalen i oslo, så hjem til posthuset mitt (dagen etter), og så til emg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...