Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmpt.. Når jeg sitter på PCen med headsettet på, og iPhonen ligger på siden, blir det en sånn lyd "blirrr blirr - noen prater i telefonen ved siden av lyd".. Hvorfor det? Driver iPhonen å laster ned stuff eller hva faen!? :p

Noe jeg kan slå av? Burde slå av?

Lenke til kommentar
Er det noe spesielt ikon jeg får opp om jeg har 3G-dekning? Når jeg skrur på både EDGE og 3G hjemme her hvor jeg bor får jeg bare opp "Netcom E" uansett hva...

Det står 3G det E står nå ja.

Kan være dårlig dekning innendørs, og jeg får ingen dekning hjemme hos meg heller.

Lenke til kommentar
Er det noe spesielt ikon jeg får opp om jeg har 3G-dekning? Når jeg skrur på både EDGE og 3G hjemme her hvor jeg bor får jeg bare opp "Netcom E" uansett hva...

Det står 3G det E står nå ja.

Kan være dårlig dekning innendørs, og jeg får ingen dekning hjemme hos meg heller.

Ok, jeg skal prøve når jeg går til jobben (Oslo) i morgen tidlig. :)

Lenke til kommentar
Hvordan funker bruken av 3G? Når jeg er steder hvor jeg ikke er koblet til nettverk står det "3G" oppe i hjørnet. Når vet jeg at jeg bruker 3G og når jeg ikke bruker det?

Du vet du bruker 3G om dette står øverst i venstre hjørnet og du velger noe som trenger netttrafikk for å fungere (Safari/Youtube/Mail etc.)

Lenke til kommentar
Ja den står der for å vise hvilken nettverkstype som er foretrukket for telefonen.

Mister du 3G kommer det en E (EDGE) der i stedet.

Det vil ikke si du bruker datatrafikk og at det koster deg noe ;)

Altså. Just to get this straight:

Om det er en "E" oppe i venstrehjørne, så trenger jeg ikke å bekymre meg for høyre regninger?

Lenke til kommentar

Avhenger av hvor stor siden, mailen, kartet er.

Men en typisk forside på vg.no er vel på 2-3 mb, men ofte har de største publikasjonene på nett egne telefonsider som er egnet for 3g/E surfing med mindre bilder og tekst.

Netcom sine priser finner du på deres hjemmeside, men det er vel 20kr/mb og maks 75kr per dag elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...