Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Hva kan egentlig blåtannen på iphonen brukes til? fikk ikke til å overføre f.eks. bilder fra en mobil til iphone.

Og finnes det en måte å flytte på ikonene litt fortere enn en og en, jeg hadde nemlig mange programmer før, men slettet mange nå, og nå har jeg mange sider med få ikoner, hvordan kan jeg få samlet disse kjapt?

Endret av Markus1802
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med blåtann? Hører det suger på denne iPod mobilen. Hadde hvert greit om det kunne brukes stereo blåtann headsett.

Og flash da. Flash basserte web sider og online media spillere. DVS. Enkelte videoer kan ikke spilles av på nett.

Og? Hva var hensikten med innlegget ditt?

Eh.

Kan jeg bruke stereo blåtann til telefonen?

Og kan jeg installere flash på mobilen ?

Endret av OdinTheGod
Lenke til kommentar
Hva med blåtann? Hører det suger på denne iPod mobilen. Hadde hvert greit om det kunne brukes stereo blåtann headsett.

Og flash da. Flash basserte web sider og online media spillere. DVS. Enkelte videoer kan ikke spilles av på nett.

Eh.

Nei og nei. Om du er mer ute etter teknologi enn et OS som faktisk responderer så får du kjøpe en HTC.

Lenke til kommentar

Eh.

Nei og nei. Om du er mer ute etter teknologi enn et OS som faktisk responderer så får du kjøpe en HTC.

Nåja..

A2DP i en musikk telefon måtte mann på en måte kunne forvente seg da.

Får gå for en X1 heller da..

Lenke til kommentar

Eh.

Nåja..

A2DP i en musikk telefon måtte mann på en måte kunne forvente seg da.

Får gå for en X1 heller da..

En musikktelefon trenger ikke støtte A2DP nei.

Man får jo fortsatt ikke i nærheten like bra lyd med trådløst som med ledning, så musikkentusiaster tror jeg ikke er veldig opptatt av A2DP.

Du får kose deg med X1 mens du venter og det hakker, så har vi i det minste fått satt oss til rette å hører musikk innen du har kommet deg en side frem i menyen.

Makan til treg telefon skal man lete lenge etter, men er trådløst headset hva du er ute etter i en mobil er det bare å løpe og kjøpe :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
En musikktelefon trenger ikke støtte A2DP nei.

Man får jo fortsatt ikke i nærheten like bra lyd med trådløst som med ledning, så musikkentusiaster tror jeg ikke er veldig opptatt av A2DP.

Du får kose deg med X1 mens du venter og det hakker, så har vi i det minste fått satt oss til rette å hører musikk innen du har kommet deg en side frem i menyen.

Makan til treg telefon skal man lete lenge etter, men er trådløst headset hva du er ute etter i en mobil er det bare å løpe og kjøpe :)

He he. Du har nok rett.

Jeg hører for det meste på lydbøker. Og der er iPod best.

Og siden jeg allerede har kjøpt iPhone. Er det sikkert best å gå for den ;-)

Så lenge jeg kan bruke blåtann handsfree. Må jeg vel være fornøyd :-D

Nå har jeg blåtann handsfree i bilen og. Håper bare jeg kan kobble iPhonen til den :-)

Ps. Har ikke fått den enda. Han jeg kjøpte den av, venter på ny mobil ;-)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål:

I går kveld jailbroka jeg iPhonen min, og nå står det konstant "ingen tjeneste" oppe i venstre hjørne det det normalt pleyer og stå 3G og hvor godt signal det er og sånn... noen som har hatt lignende problemer? Ja, jeg har gjennoprettet den i iTunes, og lastet inn en tidligere sikkerhets-kopi av iPhonen... noen tips? :)

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål:

I går kveld jailbroka jeg iPhonen min, og nå står det konstant "ingen tjeneste" oppe i venstre hjørne det det normalt pleyer og stå 3G og hvor godt signal det er og sånn... noen som har hatt lignende problemer? Ja, jeg har gjennoprettet den i iTunes, og lastet inn en tidligere sikkerhets-kopi av iPhonen... noen tips? :)

Gjenopprett + jailbreak på nytt. Jeg hadde samme problemet første gangen jeg prøvde.

Hvordan fjerner jeg programmer eller icon? Slikt som aksjer og valutta bryr jeg meg ikke om.

Hold fingeren på ikonet til det begynner å riste. Så klikk "x". Om ikke det funker så må du legge inn BossPrefs og gå inn i config.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjenopprett + jailbreak på nytt. Jeg hadde samme problemet første gangen jeg prøvde.

Ser ikke ut til og fungere, er jeg redd... har nå Jailbreaket den igjen, og står fortsatt "ingen tjeneste" i venstre hjørnet... Jeg prøvde og velge et nettverk manuelt fra innstillinger på telefonen, men da kommer bare opp en melding om at det nettverket jeg valgte har restriksjoner, hva nå enn det betyr, og at jeg kan velge et annet nettverk fra innstillinger... uansett hvilken av valgene jeg trykker på kommer jeg ikke noe nermere en løsning... Noen tips videre? skal prøve og gjennoprette den og jailbreake den en gang til nå...

Lenke til kommentar
Hvordan fjerner jeg programmer eller icon? Slikt som aksjer og valutta bryr jeg meg ikke om.

Hold fingeren på ikonet til det begynner å riste. Så klikk "x". Om ikke det funker så må du legge inn BossPrefs og gå inn i config.

Ah..

Ser det fungerer på apps jeg selv har lagt til.

Vil BossPrefs fungere på en iPod touch og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...