Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen problemer med en iPhone her. Vi startet den opp igår og fikk gjort alt slik at den var oppe å gikk... men idag så hang den seg opp, og man kan ikke gå tilbake til menyen, og nå lyser skjermen bare hvit. Den vil heller ikke skru seg av. (Batteriet kan jo heller ikke tas ut) og når vi plugger den i pc'n, blir dataen restartet. Må telefonen bare leveres inn, eller er det noe jeg kan gjøre?

(Den er også oppdatert til nyeste programvare.)

Lenke til kommentar
If iPhone won't turn on, or the display freezes or doesn't respond

1. Press and hold the Home button for at least six seconds, until the application you were using quits.

2. If that doesn't work, turn iPhone off and turn it on again. Press and hold the Sleep/Wake button on top of iPhone for a few seconds until a red slider appears, and then slide the slider. Then press and hold the Sleep/Wake button until the Apple logo appears.

3. If that doesn't work, reset iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button and the Home button at the same time for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

If iPhone continues to freeze or not respond after you reset it

1. Reset iPhone settings. From the Home screen choose Settings > General > Reset > Reset All Settings. All your preferences are reset, but no data or media is deleted.

2. If that doesn't work, restore the iPhone software

http://support.apple.com/kb/HT1737

Lenke til kommentar

som Montgomery sa:

hold inne home og av/på knappen til den slår seg av, og logoen kommer opp igjen.

bare ignorer slå av slideren hvis den kommer opp også :)

EDIT:

Må ha meg iPhone snart,men hva har iphone, som ikke itouch har? mer enn bare ringe/sms/mms..

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Skal kjøpe iPhone snart nå men lurer på hva jeg skal gjøre. Har igjen 6 måneder på mitt nåværende Telenor-abb, må betale 850kr for å bryte dette. Skal kjøpe en iPhone 3G 8GB så lurer jeg på hvilket alternativ jeg burde gå for.

A. Bryte Telenor-abb, 850kr, kjøpe iPhone med iTalk Small og bruke det abb'et. (7037 minste totalpris).

B. Kjøpe iPhone med iTalk Small og bryte det for så å fortsette med Telenor (4200+det jeg bruker med Telenor-abb'et, ca 2500 på et år = 6700)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe iPhone snart nå men lurer på hva jeg skal gjøre. Har igjen 6 måneder på mitt nåværende Telenor-abb, må betale 850kr for å bryte dette. Skal kjøpe en iPhone 3G 8GB så lurer jeg på hvilket alternativ jeg burde gå for.

A. Bryte Telenor-abb, 850kr, kjøpe iPhone med iTalk Small og bruke det abb'et. (7037 minste totalpris).

B. Kjøpe iPhone med iTalk Small og bryte det for så å fortsette med Telenor (4200+det jeg bruker med Telenor-abb'et, ca 2500 på et år = 6700)

Vist du bruker 100 min, 100 sms og 100 mb så er jo Italk det perfekte. Men hva Telenor abb har du nå?

Lenke til kommentar
Vist du bruker 100 min, 100 sms og 100 mb så er jo Italk det perfekte. Men hva Telenor abb har du nå?

Hehe, bruker betydelig mindre enn det nå, har et Djuice Control-abonnement nå, 200kr i måneden og bruk hele beløpet for ring/sms. Bruker rundt 200kr i måndenden, men hender jeg fyller på litt. Bruker ikke 3G/GPRS nå, men det har med mobilen sin ubrukelighet å gjøre, med iPhone er nok internett-browsing, karttjenester etc. mye mer aktuelt.

Lenke til kommentar

Driver å sjekker ut litt priser på NetCom sine sider nå.

Det står at FlexiTalk ikke har noen avtaletid - betyr det at jeg kan da kjøpe iPhone for 2k, for så å avslutte abbonementet rett etterpå og slippe unna månedsprisen?

Og i tillegg ser jeg at med YoungTalk så koster iPhone 3399 - og har ingen månedspris - vil ikke dette si at dersom jeg ikke ringer eller sender en eneste melding det året, så koster telefonen kun 3399? Hvorfor står det da Totalpris 12 mnd: 5799,-?

Edit: Og kan jeg bruke andre simkort enn Netcom's på iPhonen? Må jeg da ty til alternative metoder?

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...