Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg slått til på det tilbudet til NetCom med gratis mobilt bredbånd i 4 måneder også får du med USB-modem. Bestilte over deres nettbutikk nå. Men er lettere forvirret. Snakket med kundekonsulent hos NetCom som sa at det følger med eget nummer og nytt simkort, hvordan kan jeg bruke dette opp i mot telefonen??

Lurer på om Mr. SS blander sammen mobilt brebånd (til pc) og fri data (til telefon).

Til en iPhone er det jo fri data man vil ha. Det går på teleabonnementet med det simkortet som står i telefonen.

Mobilt bredbånd til pc er jo et USB-modem med et simkort i.

Kan ikke brukes på en telefon.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, nå har jeg slått til på det tilbudet til NetCom med gratis mobilt bredbånd i 4 måneder også får du med USB-modem. Bestilte over deres nettbutikk nå. Men er lettere forvirret. Snakket med kundekonsulent hos NetCom som sa at det følger med eget nummer og nytt simkort, hvordan kan jeg bruke dette opp i mot telefonen??

Lurer på om Mr. SS blander sammen mobilt brebånd (til pc) og fri data (til telefon).

Til en iPhone er det jo fri data man vil ha. Det går på teleabonnementet med det simkortet som står i telefonen.

Mobilt bredbånd til pc er jo et USB-modem med et simkort i.

Kan ikke brukes på en telefon.

det er vel temmelig feil.....

mobilt bredbånd er mobilt bredbånd.....kan fint byttes mellom PC modem og mobil

jeg har det på mobilen på mitt smarttalk abb...og min søster har pc med usb modem

som det står på netcom:

Mobilt bredbånd betyr svært rask Internett-forbindelse over mobilnettet. Du kan koble deg opp med:

* USB-modem på PCen

* SIM-kort i nyere PC

* Mobilen som modem

* Mobilen i seg selv

Lenke til kommentar
Ja, i Itunes.

Kung, da er det jo kjempelett å gå over fra WM-telefon til iPhone! :)

Fra WM til iPhone er pisselett.

Det er det som er så genialt med iPhone. Det meste er så innlysende og selvforklarende i bruk.

Der har Apple litt av revolusjonen. Brukervennlighet, brukervennlighet og brukervennlighet.

WM derimot er noe man må lære seg og mestre. Virker uoversiktlig og vanskelig i starten.

iPhone derimot er veldig oversiktlig og greit.

Lenke til kommentar
Fra WM til iPhone er pisselett.

WM=Windows Media? :S

Hvilket program bør jeg bruke til syncing?

iTunes er helt greit, men det henger seg i ca 2 min før jeg kan begynne å bruke det ._.

Kan ikke avslutte, eller gjøre noen ting med det.

Finnes det en måte å komme forbi den "det er ikke nok plass?"

For det er så kjedelig å måtte finne sanger å slette/fjerne... Så hvis den bare tok inn det det ble plass til, så hadde det vært kulere :D

Lenke til kommentar
Har du kilder på din uttalelse?

De gleder jeg meg til å se.

Ja, Dev-Team sin blogg, de som har laget den. Det står blant annet følgende der:

"The target release date for the unlock is New Year’s Eve 2008."

Under linjen du viser til står det

This unlock method is available to iPhone 3Gs that have 2.11.07 baseband or earlier, we did warn you.

Altså ikke for baseband 2.2

:)

Lenke til kommentar

Hvordan vet man hvilken baseband man har? :S

Hvis jeg kjøper meg en iPhone, etter jul f.eks (hvis jeg ikke får til jul, kjøper jeg en selv), hvilken baseband har den da?

Hvilken versjon bør jeg oppgradere til?

Kan jeg da jailbreake? :D (vet hvordan man gjør det ;) )

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Om du leser noen linjer til i linken din så står det der hvordan du finner ut hvilket baseband du har! :)

Kjøper du telefon etter jul så har den mest sannsynlig 2.2, oppdateringen kom vel i midten/slutten av november.

Du kan fortsatt jailbreake telefonen, for å installere tredjeparts programmer, men du kan ikke låse opp telefonen.

Muligens du kan bruke turbosim elns, det er jeg litt usikker på, men jeg hadde heller låst opp telefonen hos netcom og betalt bruddgebyret.

Og da er den åpen for alle operatører

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Men hvordan får jeg brukt mobilt bredbånd det på mobilen portabelt?

??

Jeg trodde hvis jeg bestilte mobilt bredbånd at jeg kunne bruke bredbånd overalt med mobilen? Er jeg helt på ville veier kanskje?

Mobilt bredbånd er jo akkurat dette, og telefonen kan også brukes som modem for en pc hvis du har utstyret til det.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...