Gå til innhold

Bildetråd fra 8. juni - Krokskogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomsi: Nå vet jeg ikke hvilke muligheter man har i det programmet, men overgangene er sugne, og om du tar bildene inn i ps kan du smoothe kantene.

Jeg så det etterpå; og det er ingenting å skru på i PhotoStitch. Og jeg finner ikke merge muligheten i PS Elements ...

Så jeg får komme tilbake når jeg har forsket litt mer på det.

Tom

Og da fant jeg ut hvordan jeg kan lage panorama i PS Elements. Det ser i utgangspunktet noe bedre ut. Og i dette tilfellet har jeg muligheter til å skru på ting :thumbup:

Tom

Lenke til kommentar
Det veide ingenting...

Ingen som slå meg om noen dager uansett da. Nikon D300 m/grep + NIkon SB-800 + Nikkor 17-55mm/Sigma 150mm f/2.8 :D

Jeg slår deg.

Etter ferien går rundt 15.000 til kamera utstyr.

40D med grep

4x PW

3x Speddlites(En 580 og 2 430 ex)

70-200L f/2.8 USM

Nå til søndagen kjøper jeg alleredet to pw :D TOMSI JEG MÅ LÅNE BLITSE DIN. Jeg solgte min xD

Lenke til kommentar
Hva skal du med 4 PW?

Hva om vi tar en oppsamling på slutten av året og ser hvem som har det feteste utstyret? Skal bli en fornøyelse! ;)

Edit: Nå skal det vel sies at den "ingen slår meg" var ment til de to som diskuterte ;)

Hehe, bare tuller. Du har nok en del mere enn meg Olsen ^^ Men når man sammenlikner Nikon med Canon Så vinner jo Canon. Slik er det. Hehe.

Edit: Massiv lysetting ute på loctaions, jeg har ikke noe studio samt jeg liker best å fotografere ute.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
PW meg her og PW meg der... Kjøp de pokkers PW-ene snart, Remi, eller blir jeg gæren! :p

Og så må du* ta med oss på tur og vise oss hvordan dette virker. Så skal du få låne blitzen min.

Tom

*) edit: Remi altså

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Nå har han endelig fått PW-ene sine. Kanskje han begynner å ta til fornuft igjen? Han var jo så smart at han solgte 430EX-en sin for å få råd til PW. Som han nå ikke kan bruke fordi han ikke har blits. Jeeeez! :p

Du vet jeg liker å tease deg, Remi. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...