tomsi42 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 i hvert innlegg du skriver, og brukt den på noe fornuftig! Alle ser jo brukernavnet ditt likevel, eller hur? Alle mine innlegg er mesterverk, og da må det signatur til Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 i hvert innlegg du skriver, og brukt den på noe fornuftig! Alle ser jo brukernavnet ditt likevel, eller hur? Alle mine innlegg er mesterverk, og da må det signatur til Tom Greit. Nils Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tomsi: Nå vet jeg ikke hvilke muligheter man har i det programmet, men overgangene er sugne, og om du tar bildene inn i ps kan du smoothe kantene. Jeg så det etterpå; og det er ingenting å skru på i PhotoStitch. Og jeg finner ikke merge muligheten i PS Elements ... Så jeg får komme tilbake når jeg har forsket litt mer på det. Tom Og da fant jeg ut hvordan jeg kan lage panorama i PS Elements. Det ser i utgangspunktet noe bedre ut. Og i dette tilfellet har jeg muligheter til å skru på ting Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det veide ingenting... Ingen som slå meg om noen dager uansett da. Nikon D300 m/grep + NIkon SB-800 + Nikkor 17-55mm/Sigma 150mm f/2.8 Jeg slår deg. Etter ferien går rundt 15.000 til kamera utstyr. 40D med grep 4x PW 3x Speddlites(En 580 og 2 430 ex) 70-200L f/2.8 USM Nå til søndagen kjøper jeg alleredet to pw TOMSI JEG MÅ LÅNE BLITSE DIN. Jeg solgte min xD Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hva skal du med 4 PW? Hva om vi tar en oppsamling på slutten av året og ser hvem som har det feteste utstyret? Skal bli en fornøyelse! Edit: Nå skal det vel sies at den "ingen slår meg" var ment til de to som diskuterte Endret 12. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kanskje han liker å lyssette med tre blitser? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hva skal du med 4 PW? Hva om vi tar en oppsamling på slutten av året og ser hvem som har det feteste utstyret? Skal bli en fornøyelse! Edit: Nå skal det vel sies at den "ingen slår meg" var ment til de to som diskuterte Hehe, bare tuller. Du har nok en del mere enn meg Olsen ^^ Men når man sammenlikner Nikon med Canon Så vinner jo Canon. Slik er det. Hehe. Edit: Massiv lysetting ute på loctaions, jeg har ikke noe studio samt jeg liker best å fotografere ute. Endret 12. juni 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trodde PW kun var var radiosendere :S Altså en PW på kamera som styrer flere blitser som står eksternt. Som en SU bare større rekkevidde... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det må være PW på hver blits også. Og den har fire kanaler. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 PW meg her og PW meg der... Kjøp de pokkers PW-ene snart, Remi, eller blir jeg gæren! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) PW meg her og PW meg der... Kjøp de pokkers PW-ene snart, Remi, eller blir jeg gæren! Og så må du* ta med oss på tur og vise oss hvordan dette virker. Så skal du få låne blitzen min. Tom *) edit: Remi altså Endret 12. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Du fester en kabel fra PW til blits, og setter den på en kanal. Så setter du en PW i blitsskoen og setter den på samme kanal. Point and shoot! Enkelt forklart i hvertfall. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fant en fyr som selger de i oslo for 2000 kr, de er rundt en måned gammle og er i fin stand. ohh jeg gleder meg Btw, når skal vi ha ett nytt foto treff? Hva med noe skogs relatert? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Krogskogen var i hvertfall ikke skogsrelatert! Blitt inspirert av Bert Stephani nå eller? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Krogskogen var i hvertfall ikke skogsrelatert! Blitt inspirert av Bert Stephani nå eller? Han er helt lost i pW *skulle tro han ikke leste topic haha* Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Nå har han endelig fått PW-ene sine. Kanskje han begynner å ta til fornuft igjen? Han var jo så smart at han solgte 430EX-en sin for å få råd til PW. Som han nå ikke kan bruke fordi han ikke har blits. Jeeeez! Du vet jeg liker å tease deg, Remi. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jada Jada. Hadde ikke 1500kr forsvunent sporløst fra kontoen min så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå