Gå til innhold

Bildetråd fra 8. juni - Krokskogen

Anbefalte innlegg

Er nok grevling...

Wheee! I win! I win! :new_woot:

Edit: De som måtte betvile D300'ens evner på 3200 iso bør sjekke exif på Christians bilder. En f/11-fetisj kombinert med auto-iso og kveldslys gir interessante resultater...

Nå er jeg usikker på om jeg la ut noen 3200 bilder, men jeg skal titte gjennom lightroom en gang til.

Stolpe + Christian (Anew) og Thomas bilden er 3200 bilder. Her er noen flere. De er ikke redigert:

post-24104-1213051430_thumb.jpg

post-24104-1213051446_thumb.jpg

post-24104-1213051457_thumb.jpg

post-24104-1213051517_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der fikk jeg smake, gitt.

Jeg får holde meg på ISO 400 jeg... Men jeg lover å stille sterkere etter sommeren, etter intens jobbing og money making. Likvel må jeg si at mitt kamera med 105mm var det tøffeste utseendemessig. :tease:

Lenke til kommentar
Der fikk jeg smake, gitt.

Jeg får holde meg på ISO 400 jeg... Men jeg lover å stille sterkere etter sommeren, etter intens jobbing og money making. Likvel må jeg si at mitt kamera med 105mm var det tøffeste utseendemessig. :tease:

*og merkelig lett* :p

Den skjønte jeg ikke helt...?

Lenke til kommentar
Det veide ingenting...

Ingen som slå meg om noen dager uansett da. Nikon D300 m/grep + NIkon SB-800 + Nikkor 17-55mm/Sigma 150mm f/2.8 :D

Jo, jeg gjør med min 1D mk.II og 300/2.8. Vil du ha mer vekt kan du godt bare plusse på en 580EX-blits.. :roll:

Lenke til kommentar
Det veide ingenting...

Ingen som slå meg om noen dager uansett da. Nikon D300 m/grep + NIkon SB-800 + Nikkor 17-55mm/Sigma 150mm f/2.8 :D

Jo, jeg gjør med min 1D mk.II og 300/2.8. Vil du ha mer vekt kan du godt bare plusse på en 580EX-blits.. :roll:

Canon kommer aldri til å se like fett ut ;)

Lenke til kommentar
Tomsi: Nå vet jeg ikke hvilke muligheter man har i det programmet, men overgangene er sugne, og om du tar bildene inn i ps kan du smoothe kantene.

Jeg så det etterpå; og det er ingenting å skru på i PhotoStitch. Og jeg finner ikke merge muligheten i PS Elements ...

Så jeg får komme tilbake når jeg har forsket litt mer på det.

Tom

Lenke til kommentar
Sett de sammen manuelt?

Livet for kort til å tulle med slikt :)

Du kunne samlet sammen all den tiden du bruker på å skrive

Tom

i hvert innlegg du skriver, og brukt den på noe fornuftig! Alle ser jo brukernavnet ditt likevel, eller hur? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...