IceFox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Lagde en liten bildetråd fra turen, jeg. Folk får publisere det de føler for. Frykter å få noe av meg på bakken, i retur. EDIT: La til et landskapsbilde. Endret 9. juni 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tomsi42 Christian86 Anew ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 haha, morsomme bilder. Bra dette Icefox Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Det av Christian ble jo faktisk ganske greit. Og Anew ga meg et morsomt uttrykk, i det han kjeftet på paparazzifotograferingen min. Rikitg rekkefølge det, ja, Marius. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Og Anew ga meg et morsomt uttrykk, i det han kjeftet på paparazzifotograferingen min. Klart det. Når man har ørten kameraer hengende på slep, er det naturlig å tro at dette er noe å ta bilde av Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) En tullete gjeng på byen, erhm, skogen... Endret 9. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det av Christian ble jo faktisk ganske greit. Og Anew ga meg et morsomt uttrykk, i det han kjeftet på paparazzifotograferingen min. Rikitg rekkefølge det, ja, Marius. Hvorfor driver du alltid å tar rare bilder av meg? *hmrf* Mine kommer snart, tråkket over på treninga, så skal døgne av hensyn til foten hehe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En tullete gjeng på byen, erhm, skogen... Nå bør du være snill gutt, ellers så kan du vente deg fik og deng i begynnelsen av juli De gærne har det godt, vet du ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha, dere er så søte så! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Nå venter jeg i spenning på noen flere bilder, her. Dere var jo så gira på å få noen av meg på alle fire. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Høres kos ut det der.. Fireren er bra, Thomas... Endret 9. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hvilken er 4-ern a? Christian? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er nok dette bildet IceFox venter på Han er forøvrig en ekspert i å fotografere i uvanlige posisjoner: Han kan ta bilder på mer vanlig måte også, sånn som her: Panorama over deler av Tyrifjorden og Steinsfjorden) Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha, dere er så søte så! Internhumoren vår blir bare tørrere og tørrere Nå venter jeg i spenning på noen flere bilder, her. Dere var jo så gira på å få noen av meg på alle fire. Ha, du skal lide for forfølgelsen av meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Her er noen fler bilder. anew lekte japansk turist som vanlig. Det er vel på tide med en ny og større bag ? En nærstudie av kadaveret som vi fant. Grevling eller jerv. Fotografer i solnedgang. Klart mer interessant en elg. Flotte farger i solnedgangen. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha, for noen positurer... Er nok grevling... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Som vanlig mangler jeg totalt kritisk sans ifht. mine egne bilder... Man er ikke nær nok før man kan lukte det: Christian ofrer seg for Thomas' kunst: Julestemning: The End of the Line: God natt: Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Grevling ja - du finner nok ikke så veldig mye jerv i de traktene. (selv om sauebøndene nok vil påstå det motsatte - jo flere rovdyr som "finnes" der, jo flere rovdyrerstatninger for påkjørt og bortgått sau ) Men mye rare fjes, og rare positurer blir det på tur Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det var da veldig mange flotte bilder fra den fototuren. Dette for eksempel: "Fotografer i solnedgang. Klart mer interessant en elg."...og flere med. RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Er nok grevling... Wheee! I win! I win! Edit: De som måtte betvile D300'ens evner på 3200 iso bør sjekke exif på Christians bilder. En f/11-fetisj kombinert med auto-iso og kveldslys gir interessante resultater... Endret 9. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå