von-schnellfahrer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg vurder å gå til anskaffe av et objektiv som egner seg bra til fotografering i dårlig lys eller innendørs. Etter litt research har jeg lagt merke til at det er noen uenigheter i hvorvidt Canon 50mm f/1.4 USM, fungerer ved største blender. Derfor ville jeg vært takknemlig om noen som eier et slikt objektiv ville legge bilder tatt med det objektivet På forhånd takk! Endret 9. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tok dette 23.56 natt til søndag, blir jo ikke helt mørkt ute, men dette gir jo en pekepinn! Er det glasset jeg bruker desidert mest, kjempe fornøyd. Martin Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ok. Noen jeg hadde tilgjengelig i farten f1.4 f1.4 f1.4 Noe nedblendet til f2.2 Det er ok, men langt fra toppklasse vidåpent. Brukbart om ikke for distant motiv, samt nedskalering til skjermstørrelser. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ok. Noen jeg hadde tilgjengelig i farten Nettopp det som var poenget... Tusen takk! Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ligger jo også en del bilder her... http://www.flickr.com/search/?q=canon%2B50mm%2B1.4 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har selv Canon 50 F1.8, men syntes den var alt for trang til mitt bruk, innendørs fotografering og konserter. Derfor kjøpte jeg en Sigma 30mm F1.4. Anbefaler den, men prøv ut et par eksemplarer for å være sikker på at du får en god utgave, de har litt kalitetskontroll problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå