Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg leter etter regler for berg og dalbaner. Type: Maksfart, makshøyde, maks g krefter osv. Noen som vet de eller er god å google? Jeg har prøvd litt, men uten resultater. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tja..vet ikke hvor man finner slike ting, men du kan jo prøve å spille "Roller Coaster Tycoon". Det er et kjempemorsomt spill, der du får prøvd deg som berg-og-dalbanedesigner. Da må du hele tiden ta hensyn til de fysiske lovene. Når du har bygget en berg-og-dalbane som funker, kan du lese av beregninger og målinger, og dermed får du vite noe om G-kreftene og andre ting. Håper dette svaret hjalp litt! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Roller_coaster .........? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Takker for svar . Er litt sent nå siden jeg allerede har hatt muntlig eksamen (fikk 5, matte) . Mademoiselle: Har faktisk Rolle Coster Tycoon liggende her. *innstalere*. Endret 12. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå