kevinedomm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Her kan du poste screenshot's av uheldige skrivefeiler som avisene gjør Denne var ganske uheldig, nesten som om man skulle trodd det var gjort med vilje! Flere som vet om sånne leifer? Post gjerne engelske også! Endret 11. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gjorde en stygg leif på eksamen i dag som kanskje kvalifiserer... Vi bruker forkortelsen S&A for salgs og administrasjonsavdelingen, og det var bare såvidt jeg oppdaget før jeg leverte inn at jeg under hele eksamen hadde skrevet S&M.... Lenke til kommentar
Enel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gjorde en stygg leif på eksamen i dag som kanskje kvalifiserer... Vi bruker forkortelsen S&A for salgs og administrasjonsavdelingen, og det var bare såvidt jeg oppdaget før jeg leverte inn at jeg under hele eksamen hadde skrevet S&M.... nja trur ikke det går under skrivefeil som avisene gjør^^ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har jo ØØØØRTEN tråder om aviser hererejejesus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gjorde en stygg leif på eksamen i dag som kanskje kvalifiserer... Vi bruker forkortelsen S&A for salgs og administrasjonsavdelingen, og det var bare såvidt jeg oppdaget før jeg leverte inn at jeg under hele eksamen hadde skrevet S&M.... nja trur ikke det går under skrivefeil som avisene gjør^^ Det er fordi trådstarter endra tittel og førstepost etter jeg postet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå