foenix Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har en Spacewagon TD 98-99 mod og lurte på hvem som selger billigste sett med registerreimer til denne bilen i Bergensområdet. Evt også hvor jeg kan få dem skiftet rimeligst muligt. Blir det for komplisert å gjøre det selv? Må jeg ha bilen opp på bukk? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du klarer deg med en jekk og noen leca-blokker. Hold deg unna mekonomen. Prøv biltema. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Du klarer deg med en jekk og noen leca-blokker. Hold deg unna mekonomen. Prøv biltema. Biltema er kjent for dårlig kvalitet. Dessuten har de bare reservedeler til et begrenset antall bilmerker. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Biltema er kjent for dårlig kvalitet Ikke her i distriktet (Østlandet). Sender de andresorteringen til Bergen? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Anbefaler deg en tur på Vest Bilutstyr. Selger god kvalitet til hyggelig pris. Ber du pent kan det være de hjelper deg med en skisse som viser hvordan du bytter den også. Synes å huske det kostet rundt 800,- til min, dvs reim og hjul i et sett. Husker ikke merket akkurat nå, men det er samme merket som leverer diverse OEM til flere europeiske merker. Om Biltema skulle ha sett til din, så styr unna. Den reimen er så ekstremt vesentlig del av motoren at du bare vil ha noe som garantert virker så lenge som det skal ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå