saluttknall Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Har en kammerat som har mistet en Ricola-boks. Boksen kostet ekstremt mye i forhold til vanlig pris, men nå har min kammerat mistet boksen sin. Han har letet i komodeskuffen, skuffen under senga, på pulten og under senga. Men boksen er søkk vekk. Nå nettopp fikk vi en mistanke om at kammeratens foreldre har knabbet boksen! Hva skal Gelius gjøre? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gelius på nye eventyr! *følge med* Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hæh, er du seriøs? Nå fatter jeg ikke hvorfor noen foreldre skal ta ting uten å si ifra, men han kan vel spørre foreldrene? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 HaOlav har prøvd, men det er ikke poenget. For det første trenger han råd til hvor han bør lete. Om han ikke finner det sier han nok at det er foreldrene som har tatt det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hæh, er du seriøs? Nei, det er han ikke. Han er tulletrådkongen. Sjekk tidligere tråder. Ørjan... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hæh, er du seriøs? Nei, det er han ikke. Han er tulletrådkongen. Sjekk tidligere tråder. Ørjan... Problem med Burn! :!: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hæh, er du seriøs? Nei, det er han ikke. Han er tulletrådkongen. Sjekk tidligere tråder. Ørjan... Problem med Burn! :!: Jepp, og 'Kondomsvindel på skolen (svindlet for 5 kr)'. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Har en kammerat som har mistet en Ricola-boks. Boksen kostet ekstremt mye i forhold til vanlig pris, men nå har min kammerat mistet boksen sin. Han har letet i komodeskuffen, skuffen under senga, på pulten og under senga. Men boksen er søkk vekk. Nå nettopp fikk vi en mistanke om at kammeratens foreldre har knabbet boksen! Hva skal Gelius gjøre? Det er eit par ting vi treng å vite før vi byrjar å løyse mysteriet med den forsvunne Ricolaboksen: 1. Kvifor kosta han ekstremt mykje i forhold til vanleg pris? 2. Har dykk sett bak båe kommodeskuffene? 3. Har foreldra til Gelius oppført seg merkeleg i periodar før Ricolaboksen forsvann? 4. Har Gelius prøvd å kjøpe ny Ricolaboks, setje denne opp som agn, medan det innebygde kameraet på laptopen overvaker rommet? Følg med vidare i det spanande Ricolamysteriet! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Gelius kjøpte boksen på en klubb hvor han er medlem. Ja, vi har letet gjennom og bak komodeskuffene (skal spørre GHans Olaf i morgen for sikkerhetsskyld), foreldrene hans oppfører seg alltid rart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Denne gærningen er ekspert på sinnssyke tulletråder, så ikke legg noe seriøst i svarene deres, hvertfall. Det fortjener han ikke. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Denne må følges med på. trodde saluttknall var ferdig her på forumet jeg :O Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Syntes ikke det er noe morsomt jeg. Blir liksom litt forskjell på trolling og diskusjon.no-trolling... Men jeg er visst alene om det. Endret 9. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Har du sett i eller under bollen med mat en skal gi til fiskene om de holder på å føde?? Kanskje de har havnet der uten at Gelius vet om det?? Edit: Skrivefeil Endret 9. juni 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vil bare følge med på denne tråden.. Har dere spurt foreldrene? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gelius kjøpte boksen på en klubb hvor han er medlem. Ja, vi har letet gjennom og bak komodeskuffene (skal spørre GHans Olaf i morgen for sikkerhetsskyld), foreldrene hans oppfører seg alltid rart. Kva klubb er dette? Er det mange som vet om kjøpet? Har du observert noko kvitt pulver i kanten ved naseholet på foreldra hans i det siste? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva heter klubben til Gelius? Kan jeg melde meg på?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan bidra med 50 øre til fondet for Gelius' nye Ricolaboks. Om 199 andre gjør det samme er vi i mål dere! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kan bidra med 50 øre til fondet for Gelius' nye Ricolaboks. Om 199 andre gjør det samme er vi i mål dere! Men så blir sikkert boksen stjelt igjen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg