EinarEriksen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal du få bedre bredbåndsdekning, spesielt på havet. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg ser ice.nets USB-modem er et monster med lagringsminne, inngang for ekstern antenne, lysindikator osv., og helst skal monteres på PC-skjermen. Jeg antar at mye av størrelsen også skyldes en stor, god antenne. Om man derimot ikke skulle gå for optimal, men minst mulig; er det fysisk mulig å laget et microSDIO-kort med CDMA-antenne? Man har jo microSD-kort med WLAN og 12GB minne, men kan en (sannsynligvis dårlig) CMDA-antenne være så liten? Endret 9. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ser ice.nets USB-modem er et monster med lagringsminne, inngang for ekstern antenne, lysindikator osv., og helst skal monteres på PC-skjermen. Jeg antar at mye av størrelsen også skyldes en stor, god antenne. Om man derimot ikke skulle gå for optimal, men minst mulig; er det fysisk mulig å laget et microSDIO-kort med CDMA-antenne? Man har jo microSD-kort med WLAN og 12GB minne, men kan en (sannsynligvis dårlig) CMDA-antenne være så liten? Tror du sikter til deres første USB modem som var temmelig stort. Det nye er bitte lite, mindre en mitt Telenor Modem (ICON 7.2 EL) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det nye er bitte lite, mindre en mitt Telenor Modem (ICON 7.2 EL)Var bare ett USB-modem på ice.nets nettbutikk. Har du et bilde og målene av det nye? Og tror du kan bli microSD-lite? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) glem det, leste feil Endret 10. juni 2008 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg