pleiadene Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei!når får man kjøpt nokia n96 i norge?ser at noen selges på zett.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flyttes fra 'Åpen diskusjon om mobil' og til 'Rykter og nykomlinger' Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen sier august, noen sier september. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hm. Lurer på om N96 kommer til og selge noe bra .. Hva skiller egentlig N96 fra N95. Hva er de største forskjellene? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 DVB-H + 16GB flashdisk + minnekort. + et par andre småting som kickstand. Den har vel naviwheel også om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Q3 er nok ikke skivebom.. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg venter også på denne.. - ja, for jeg antar det er verdt ventinga, sånn opp imot kjøpe en N95 8gb nå? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Redd denne og vil ha høy plastikk faktor som det meste Nokia har, bare tenk om di kunne laget dem like solid som LG Secret, da hadde det vært knall Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det som gjør meg urolig er det svake batteriet den bruker (BL-5F, 950mAH), det samme som gamle N95 brukte, kontra N95 8gb som har et 1200mAH batteri under panseret. Jeg fatter ikke at de kan gå tilbake til å bruke de batteriene der. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Plastikkfaktor? Hmm.. ikke sikker på hvilke telefoner du mener som har det, synes nokia sine telefoner virker ganske solide jeg.. Det med batteriet.. kan noen forklare hva problemet med det batteriet var? Jeg har ikke så mye peil på sånt Og er det forresten noen som vet en bekreftet dato for telefonen enda? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Fant denne på finn. Den så jo veldig ekte ut Lenke til kommentar
superswede Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Fant denne på finn. Den så jo veldig ekte ut Hehe, det der er ikke en Nokia. Lyser jo "kopi" over hele.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Fant denne på finn. Den så jo veldig ekte ut Hehe, det der er ikke en Nokia. Lyser jo "kopi" over hele.... Vel, den har innebygget kamera med 3G. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei!når får man kjøpt nokia n96 i norge?ser at noen selges på zett.no Oktober er mitt tips. Men du burde virkelig kjenne på telefonen før du kjøper. Vi hadde en representant fra Nokia innom butikken for en liten stund siden med en N96; vi snakker mere plast her i gården enn Pamela har (hatt) i hele kroppen sin.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 annonsen er heldigvis avvist på finn, det er jo klart det er en kinesisk kopi, med stylus og det hele. Jeg er jo litt flau over å ikke vite det, men får skylde på at jeg bor i utlandet for tiden. DVB-H, har vi det i Norge? Lenke til kommentar
arild123 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Den har vel også FP2 i motsetning til N95. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) annonsen er heldigvis avvist på finn, det er jo klart det er en kinesisk kopi, med stylus og det hele. Jeg er jo litt flau over å ikke vite det, men får skylde på at jeg bor i utlandet for tiden. DVB-H, har vi det i Norge? Tja, holder på og bygges ut om dagen? Eller DVB-T? Hm.. Endret 18. juli 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 annonsen er heldigvis avvist på finn, det er jo klart det er en kinesisk kopi, med stylus og det hele. Jeg er jo litt flau over å ikke vite det, men får skylde på at jeg bor i utlandet for tiden. DVB-H, har vi det i Norge? Tja, holder på og bygges ut om dagen? Eller DVB-T? Hm.. Det finnes DVB-H i Norge, men dekningen er forholdsvis begrenset. Det er vel tanker om å bygge det ut, men kjenner ikke til konkrete planer. DVB-T er noe annet, det er det digitale bakkenettet. De er ikke kompatible. Tviler på bred DVB-H-dekning med det første, men det er forhåpentlig vis noe som er på vei med tid og stunder. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Nå som vi er i Q3.. går det an å få tak i en mer spesifikk releasedato for Norge? Leverandørene bør vel begynne å få en dato på når denne telefonen kommer? En liten edit... se hva jeg fant: http://www.itavisen.no/sak/780640/Nokia_N9...undt_hj%F8rnet/ Endret 24. juli 2008 av Porcelina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå