Gå til innhold

Vi følger Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner egentlig ikke at folk vurderer denne tlf.. beklager hvis jeg "banner i kirken", men dette er en avlegs tlf før den har kommet. Den er veldig pen å se på, det skal den ha.

Det er som med en fin og dum dame. Hu er digg å se på, men du gidder pokker meg ikke bli sammen med a :)

Lenke til kommentar

I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k.

Skjønner egentlig ikke at folk vurderer denne tlf.. beklager hvis jeg "banner i kirken", men dette er en avlegs tlf før den har kommet. Den er veldig pen å se på, det skal den ha.

Det er som med en fin og dum dame. Hu er digg å se på, men du gidder pokker meg ikke bli sammen med a :)

Hvorfor er den avlegs? Så vidt jeg kan se har denne mange bra teknologier. Den har jo 3G, Wifi, og støtte for programmer. Ikke minst har den jo touch støtte, og er en fantastisk god MP3-spiller.

Lenke til kommentar

lurer på om blåtann er like lobotomert denne gangen...

nåja, må kanskje bite i det sure eple denne gangen. men det virker som apple legger seg på den linja at alt skal gå gjennom dem...

app store, meldingsformidling, hva blir det neste tro...

Lenke til kommentar
Hva er fordeler/ulemper ved å bestille fra USA kontra Norge?

Ulempen er vel at du ikke har noen garanti her i Norge og ingen reklamasjonsrett.

I Norge vil du kunne få den reparert i ca. 4 år for produksjonsfeil (5 års reklamasjonsrett).

Fordelen er vel at den vil bli rimeligere, HVIS den blir hacket.

Endret av datating
Lenke til kommentar
I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k.

Hvorfor er den avlegs? Så vidt jeg kan se har denne mange bra teknologier. Den har jo 3G, Wifi, og støtte for programmer. Ikke minst har den jo touch støtte, og er en fantastisk god MP3-spiller.

hehe, måtte bare. eier selv en iphone og er strålendes fornøyd :)

Lenke til kommentar

Kilder på dette? Synes det høres dyrt ut, men realistisk. Men dette vil jo kunne være med på å bremse salget.

Lenke til kommentar
Kilder på dette?
Etter at T-Mobile ble dømt til å selge den uten abonnement i Tyskland kostet den 8K uten abonnement. 1K + 24mnd x månedspris og inntekter blir fort 8K.
Lenke til kommentar
Hva er fordeler/ulemper ved å bestille fra USA kontra Norge?

Ulempen er vel at du ikke har noen garanti her i Norge og ingen reklamasjonsrett.

I Norge vil du kunne få den reparert i ca. 4 år for produksjonsfeil (5 års reklamasjonsrett).

Fordelen er vel at den vil bli rimeligere, HVIS den blir hacket.

Hehe, da er mine neste spørsmål; tilter iPhone ofte? Og er det mulig at den IKKE blir hacket? Og kan det gå noe galt i prosessen sånn at i worst case scenario telefonen blir helt ubrukelig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...