TCi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Isåfall kommer jeg til å vente til midten av august. Har bedriftabonnement fram til da. Er ferdig hos bedriften. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som har funnet en konkret link med video fra dagens keynote? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skjønner egentlig ikke at folk vurderer denne tlf.. beklager hvis jeg "banner i kirken", men dette er en avlegs tlf før den har kommet. Den er veldig pen å se på, det skal den ha. Det er som med en fin og dum dame. Hu er digg å se på, men du gidder pokker meg ikke bli sammen med a Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k. Skjønner egentlig ikke at folk vurderer denne tlf.. beklager hvis jeg "banner i kirken", men dette er en avlegs tlf før den har kommet. Den er veldig pen å se på, det skal den ha. Det er som med en fin og dum dame. Hu er digg å se på, men du gidder pokker meg ikke bli sammen med a Hvorfor er den avlegs? Så vidt jeg kan se har denne mange bra teknologier. Den har jo 3G, Wifi, og støtte for programmer. Ikke minst har den jo touch støtte, og er en fantastisk god MP3-spiller. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for det. Den blir tilgjengelig uten abonnement også vel? Hvis den blir det så tipper jeg det blir en skikkelig stygg pris. 6-7000,- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 lurer på om blåtann er like lobotomert denne gangen... nåja, må kanskje bite i det sure eple denne gangen. men det virker som apple legger seg på den linja at alt skal gå gjennom dem... app store, meldingsformidling, hva blir det neste tro... Lenke til kommentar
-mon- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 avlegs? iPod, GPS,du kan ha med deg bildene dine over alt...mms er jo alt i boks på den første utgaven så det skal vel gå på denne også,-me want Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hadde lett betalt ett laken ekstra for 3.2mp kamera og VGA filming. Lenke til kommentar
-mon- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pris med abbonement? Vil sannsynligvis bli de prisene som er oppgitt, 1000 kr og 1500 kr, så spørs det bare hva slags abonement den er bundet til, vil anta at det er ett grisedyrt ett... Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er fordeler/ulemper ved å bestille fra USA kontra Norge? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hva er fordeler/ulemper ved å bestille fra USA kontra Norge? Ulempen er vel at du ikke har noen garanti her i Norge og ingen reklamasjonsrett. I Norge vil du kunne få den reparert i ca. 4 år for produksjonsfeil (5 års reklamasjonsrett). Fordelen er vel at den vil bli rimeligere, HVIS den blir hacket. Endret 9. juni 2008 av datating Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k. Skjønner egentlig ikke at folk vurderer denne tlf.. beklager hvis jeg "banner i kirken", men dette er en avlegs tlf før den har kommet. Den er veldig pen å se på, det skal den ha. Det er som med en fin og dum dame. Hu er digg å se på, men du gidder pokker meg ikke bli sammen med a Hvorfor er den avlegs? Så vidt jeg kan se har denne mange bra teknologier. Den har jo 3G, Wifi, og støtte for programmer. Ikke minst har den jo touch støtte, og er en fantastisk god MP3-spiller. hehe, måtte bare. eier selv en iphone og er strålendes fornøyd Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k. Kilder på dette? Synes det høres dyrt ut, men realistisk. Men dette vil jo kunne være med på å bremse salget. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen MMS? Hehehe... Men det kan vel fikses hvis man har litt peil. Bortsett fra kameraet er jo plutselig iPhone blitt en skikkelig mobil. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I Nederland hvor man ikke har lov til å sperre telefonen til et abonnement, kommer den til å koste 1000 euro. Så dersom Netcom skulle selge den uten abonnement, ville den koste rundt 8k.Kilder på dette?Etter at T-Mobile ble dømt til å selge den uten abonnement i Tyskland kostet den 8K uten abonnement. 1K + 24mnd x månedspris og inntekter blir fort 8K. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er fordeler/ulemper ved å bestille fra USA kontra Norge? Ulempen er vel at du ikke har noen garanti her i Norge og ingen reklamasjonsrett. I Norge vil du kunne få den reparert i ca. 4 år for produksjonsfeil (5 års reklamasjonsrett). Fordelen er vel at den vil bli rimeligere, HVIS den blir hacket. Hehe, da er mine neste spørsmål; tilter iPhone ofte? Og er det mulig at den IKKE blir hacket? Og kan det gå noe galt i prosessen sånn at i worst case scenario telefonen blir helt ubrukelig? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 https://netcom.no/kontaktmeg/ Nyhesbrev om du ønsker å være en av de første for å få tak i iPhone (Vel å merke i Norge) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dårlig nytt for de av oss som hadde tenkt å billig importere fra USA http://gizmodo.com/5014764/iphone-3g-prici...online-ordering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg