iCar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fra Itavisen Oppdatert: Netcom har annonsert at de vil komme med en pressemelding om kort tid - følg med! Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt rart at de ikke lanserte mms ja, men er ikke mange mmsene jeg har sendt i mitt liv så har ikke det store behovet. Er vel på tide at epost tar over for mms også her til lands. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Få ting jeg finner negativt med denne telefonen. Multitasking og ikke utbyttbart batteri (ikke sikker på dette, regner bare med det), samt litt lite minnekapasitet (trenger 30-40 GB om jeg skal bruke den som musikkspiller). Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Såvidt jeg kan se, er det slutt på at man kan bestille iPhone fra Apple Store på nett i USA. Kan vel fort bety at den kun vil selges sammen med abbonnement (som må aktiveres i Apple store eller av AT&T). Håper egentlig det. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt usikker på dette med abn. fra USA. Om jeg kjøper telefonen USA så må jeg binde meg i X antall måneder...altså det er umulig å kjøpe uten abn? Og om jeg tar den med til Norge så kan jeg låse den opp og bruke norsk SIM og norsk abn? Men hva skjer så med abn. i USA? Må jeg betale noe per måned for AT&T abn. også`? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Binding? ITavisen tok kontakt med Netcoms pressetalsmann Øyvind Vederhus, men han hadde lite nytt å komme med. Det viser seg imidlertid at Apples påstand i nettbutikken om at telefonen kommer med 2 års bindingstid er feil. - I Norge er reglene slik at det kun er lov med tolv måneders binding i privatmarkedet, og det må vi forholde oss til, sier Vederhus til ITavisen. Prisen Steve Jobs ga under presentasjonen må dermed tas med en klype salt: Det er svært sannsynlig at Netcom vil selge telefonen med et ganske stivt abonnement, og dette kommer i tillegg til skatt Har munnkurv Vil dere distribuere telefonen på samme måte som AT&T, ved at man aktiverer abonnementet etter at selve telefonen er kjøpt? - Vi kommer med mer informasjon i forhold til hvordan Netcom vil distribuere telefonen når det nærmer seg lansering, sier Vederhus. Har dere tatt noen forhåndsregler for at folk ikke skal kunne «låse opp» telefonen? - Det er ikke vi som har utviklet telefonen. Når det gjelder funksjonalitet må du nesten høre med Apple, sier Vederhus til ITavisen. Endret 9. juni 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Huff, det var mye fakta- og skrivefeil i artikkelen. Tror jeg holder meg til utenlandsk media når det gjelder mobilnytt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Syns det er dumt at det er ingen MMS-støtte. Men dette kan vel legges til ved en programvareoppdatering. En av grunnene til at jeg er litt skeptisk til iPhone akkurat nå. Men den frister veldig da. Trodde ikke jeg skulle bli interessert i iPhone, men slik den står nå er den en kandidat. Må se det litt an. Endret 9. juni 2008 av TCi Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Syns det er dumt at det er ingen MMS-støtte. Men dette kan vel legges til ved en programvareoppdatering. En av grunnene til at jeg er litt skeptisk til iPhone akkurat nå. Jeg har sendt og mottat MMS på min iPhone siden desember 07. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg vet ikke hvilken teleoperatør du bruker TCi, men jeg har Telenor og da var det veldig enkelt fordi all informasjonen man trenger ligger tilgjengelig på Telenor.no. Da tenker jeg på IP-adresser og passord. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Et enkelt ja ville vært greit nok... Da skal jeg ikke se bort i fra at iPhone kan bli min neste mobil. Får se an prisene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Supert, bare si ifra om du trenger noe hjelp eller lignende over PM. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når Steve har sagt $199 worldwide så regner jeg med vi får den til $199 (med moms). Abonnementet er jo grisedyrt både her og der, og det er en kjent taktikk å vise fram den minste prisen Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Virker som en solid telefon. Kunne veldig gjerne tenkt meg en, om det ikke var for at netcom kommer til å kreve at man må skaffe et superdyrt abonnemet med 12 måneders bindingstid. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Supert, bare si ifra om du trenger noe hjelp eller lignende over PM. Takk for det. Den blir tilgjengelig uten abonnement også vel? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Supert, bare si ifra om du trenger noe hjelp eller lignende over PM. Takk for det. Den blir tilgjengelig uten abonnement også vel? Jeg tviler. Da blir den i hvertfall veldig dyr! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ville ikke satset på det, men kan jo alltids komme noen overraskelser. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå vet jeg ikke hvor mye multitasking folk tenker på. Men å bruke msn, og høre musikk, eller surfe funker i hvertfall fint. Fring er tingen. Håper dog safari blir bedre, den kræsjer ganske ofte, ihvertfall på 1.1.3 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den blir tilgjengelig uten abonnement også vel? Slik Netcom har hatt det tidligere kan man kjøpe seg ut av bindingstiden, men si at hvis de f.eks. lager et nytt abo. for at den skal koste rundt 1.000 kr. vil nok bruddgebyret stige endel. Det er vel heller ikke noe krav at de skal tilby den uten abo. eller mulighet for å bryte bindingstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg