µT. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 haha, vi er det ja! Greit å vite det å. Har bestilt en Imac nå forresten. Gratuler meg. Så på WWCD greine i sta. Skal nok få meg Iphone 3G når den kommer.. Grattis!! Hvilken iMac da? Har du ikke bestilt 24", så trekker jeg gratulasjonen tilbake! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 er det bare meg eller drar apple en motorola razr nå? oppdater en populær crap telefon littegrann for så å selge den som en helt ny modell. Du mener en Apple? :!: ja, har jeg skrevet noe annet? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 haha, vi er det ja! Greit å vite det å. Har bestilt en Imac nå forresten. Gratuler meg. Så på WWCD greine i sta. Skal nok få meg Iphone 3G når den kommer.. Grattis!! Hvilken iMac da? Har du ikke bestilt 24", så trekker jeg gratulasjonen tilbake! haha.. Sorry, er en 20" gidder ikke bruke 15 000kroner på en mac. Syns 24" nesten blir litt for stor Lenke til kommentar
epqr Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Noen som vet om den har fått IP-telefoni støtte? Det er viktig for oss som bruker IP-telefoni til å ringe til utlandet. Jeg tenker da først og fremst på en SIP-klient slik f.eks Nokia N82 har. Alternativt, så går det alltids anå bruke Skype IM, men jeg foretrekker noe annet. iphone har ikke IP-telefoni "out of the box", men jeg kan nesten garantere deg at det kommer et program som gir deg mulighet til det etterhvert mend et er mulig mulig du må ut med litt penger for å få det Endret 15. juni 2008 av epqr Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 haha, vi er det ja! Greit å vite det å. Har bestilt en Imac nå forresten. Gratuler meg. Så på WWCD greine i sta. Skal nok få meg Iphone 3G når den kommer.. Grattis!! Hvilken iMac da? Har du ikke bestilt 24", så trekker jeg gratulasjonen tilbake! haha.. Sorry, er en 20" gidder ikke bruke 15 000kroner på en mac. Syns 24" nesten blir litt for stor Heheh.. 20" fungerer selvfølgelig. Det er ikke akkurat 24", men igjen.. Det fungerer. Heheh.. Så greit. Jeg skal la gratulasjonen bli stående Lenke til kommentar
adale Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet om den har fått IP-telefoni støtte? Det er viktig for oss som bruker IP-telefoni til å ringe til utlandet. Jeg tenker da først og fremst på en SIP-klient slik f.eks Nokia N82 har. Alternativt, så går det alltids anå bruke Skype IM, men jeg foretrekker noe annet. iphone har ikke IP-telefoni "out of the box", men jeg kan nesten garantere deg at det kommer et program som gir deg mulighet til det etterhvert mend et er mulig mulig du må ut med litt penger for å få det ja, i mellomtiden har jeg sporet opp fringe, som støtter iPhone. Jeg vet ikek ennå om det bare gjelder den første versjonen, men tipper de uansett vil utvikle for begge versjoner om det ennå ikke er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg