Greblak Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har en laptop som absolutt ikke egner seg i sollys. Det finnes ikke kontraster og det er umulig å se annet enn sort tekst på hvit bakgrunn. Surfing, spilling, etc er umulig. Jeg kom over en anti-glare film på multicom. http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10547226 Er dette en mulig løsning på problemet? Finnes det andre muligheter? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) jeg så en plass som jeg ikke husker nå en skjerm man kunne plassere rundt skjerme som skygger for sollyset. ta en google hvis du ikke finner noe som passer så må du kansje lage den selv Endret 11. juni 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Greblak Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hmm kanskje dette var en ide. Skal ikke stort annet enn sort papp og litt tape til for å fikse dette Får ta en macgyver-workshop en dag og teste. Men hadde det og funket med slik film? Eks en kombinasjon? Evt. Finnes det en måte å gjøre skjermen enda mer lyssterk på? "Overklokke" backlighten :!: Det er gjerne her skjermen min sliter. Mer enn nok til normalt innebruk, men den blir jo noe utklasset når den skal kjempe mot solens utstrakte stråler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå