ponderstibbons Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann. Bildequizen her på forumet har jo vært en dundrende suksess, så kanskje det blir populært med en sitatquiz også? Samme regler som på bildequizen, den som gjetter personen bak sitatet kan legge ut neste. Vi starter med en enkel en: "L'etat, c'est moi" Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Plutselig slo det meg, man kan jo bare google sitatet. Kanskje ikke så genial ide likevel. ja ja, tanken var god. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Plutselig slo det meg, man kan jo bare google sitatet. Kanskje ikke så genial ide likevel. ja ja, tanken var god. Fant ut i løpet av noen sekunder at det var Louis XIV som sa "Jeg er Staten" Men tanken var god ja. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvem brukte dette uttrykket først, og i hvilken sammenheng? "Samling i bånn(...)!" (Har fjernet det siste ordet for å gjøre det litt vanskeligere å google.. ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er en lik lek i film-kategorien, bare at der skal man gjette sitater fra filmer. Reglene der sier at det ikke er lov til å google sitatet. Selvfølgelig er det lett å jukse, men det går da ann å stole på folk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå