Gå til innhold

Den beste lappen til ca 8000 kr

Anbefalte innlegg

Heisann. En kompis skal kjøpe seg lapp om en ukes tid. han spurte meg om råd, men jeg har egentlig ikke så mye greie på det så da velger jeg å høre med dere..

Han er ute etter en maskin som han skal bruke til film, spill(ikke noen tyngre greier), skolearbeid(tekstbehandling)surfing osv.

altså en litt allround pc.

Han synes det er en fordel at lappen har en del lagringsplass, og at skjermen ikke er for liten. (14.1"++) grei batterilevetid er en fordel..

Som sagt skal prislappen ligge på rundt 8000 (ikke overstige 8500)

Håper noen har noen gode forslag. på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville helt klart valgt XPS m1530 fra dell. Med finfine specs og rabattkupong (15% som varer til og med 11.06) tror jeg du får en kjempe pc for bruksområdet hans og til ønsket pris

http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs (Jeg ville valgt den til venstre for den med blu-ray. Skriv inn denne koden når du kommer til handlekurven så får du 15% t.o.m 11.06:

N09871MC92DNBS

mvh

Christian

Lenke til kommentar

når jeg sier ikke tyngre greier mener jeg football manager, command and conquer eller hva det heter og kanskje en kule CS. med andre ord ikke de nyeste spillene.

Jeg var faktisk å titta på den dellen der. jeg bare bytta ut grafikkortet med det som var hakket råere. virket ikke som et hakkende galt tilbud.

Edit: jeg så feil.. så på den ved siden av der igjen.. den til 7500.

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...