KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Noien som har erfaring med waterhead.dk? Bestillte en XP1700+ fra dem tidligere i dag.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Vet at iallefall venomzorg og en annen har hatt dårlig erfaring, treige leveringer og ikke leveringer i det hele tatt. Spørs om det ikke lønner seg å kjøpe fra komplett eller psdata, får du ikke b kjerne der og ? Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har kjøpt en XP1700+ hos dem jeg også. De sendte den dagen etter, men det tok en evighet før den gikk gjennom tollen (2 uker ++). Det skyldtes at det manglet papirer. Det har ikke vært noen problemer med den og den går stabilt på mye høyere hastighet enn de garanterte for. De garanterte 1.9, min går på 2.1 GHz på standard volt. Jeg bestilte også en shim, men det viser seg at det dreier seg om en shim for palomino som har blitt moddet med Dremel for å passe en Thouroughbred. Problemet er at den har blitt bøyet der hvor de har kappet den og jeg kan derfor ikke bruke den uten å skade enten PCB'en på CPU'en eller kjøleren min. Jeg har blitt lovet en ny, men den lar vente på seg (4-5 uker). Det tok også veldig lang tid før jeg fikk svar på mailene mine (når det dreide seg om klager). Ellers har de vært raske. Jeg har intrykk av at dette er en butikk som drives av en kameratgjeng som liker å mekke med ting. Ikke noe galt med det, men risikoen kan jo være deretter. Bernhard Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei men vurderer å handle derfra...kan du poste her hvor lang tid det tok før du mottok varen, og porto + eventuelt toll gebyr? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nei men vurderer å handle derfra...kan du poste her hvor lang tid det tok før du mottok varen, og porto + eventuelt toll gebyr? Skal prøve og huske på å poste resultat her ja. Får håpe fortsettelse følger. Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det tok 2-3 dager før de sendte pakken (sjekket med posten.dk) så tok det ca 10 dager for de rassene av noen tollere i oslo? klarte å sende den videre. hadde den på under 3 uker. En ting som jeg er litt irritert over er at de "glemte" å trekke fra den danske momsen. men men.. driter egentlig i det.. var bare 150 kr så.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Avbestillte siden jeg ser det tar 3 uker følr jeg får den (dere sier så). Går for den på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå