oye01 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Trenger noe hjelp til muntlig matte eksamen og det hadde vært fint om noen ville hjelpe meg Jeg lurer bare på om hvor mye bensin en moped bruker ca i gjennomsnitt Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Full gass; ca. 2 dl / mil Husk at du må fakturere inn toktaksolje, som koster 90 kr/literen. Man skal ha 2% olje i bensina - Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kommer helt an på om den er trimma eller ikke.. Ca 0.3-0.4/mil er vel ganske så normalt.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Full gass; ca. 2 dl / mil Husk at du må fakturere inn toktaksolje, som koster 90 kr/literen. Man skal ha 2% olje i bensina - Kan jo kjøpe totaktsolje på biltema til 60-70kr per liter. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 2dl på mila plombert tror jeg er litt vel optimistisk, ihvertfall 4dl på nedplomberte 2-taktere. Er jo Aprilia Ditech som klarer litt over 2dl mila. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hadde 2.3 dl / mila på min rmx. Der var riktig nok plomba fjerna, og jeg kjørte økonomisk som fy! Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei Trenger noe hjelp til muntlig matte eksamen og det hadde vært fint om noen ville hjelpe meg Jeg lurer bare på om hvor mye bensin en moped bruker ca i gjennomsnitt Hei Jeg har ikke akkurat noe svar, men bare lurte på hva oppgaven din er ?? Kom opp i matte selv Eksamen 10 klasse.. Hvilken klasse går du? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Min uplomperte Yamaha DTR50 tror jeg bruker ca 0.25 på mila. Blander ikke olje i bensinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå